knight-rider
Well-known member
Ik weet niet of het hier al een vernoemd is, maar Renegade was ook wel ee goede serie.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En zelf gaan lopen met Jean Louis Michel.Gemiste kans wel. De laatste aflevering had Gertje moeten zijn die het ziekenhuis binnenwandelt en de volgende aflevering wandelt hij als Gertina naar buiten.
De camera draait naar de deur, beweegt omhoog richting het kleine kijkvenster in het raam. En we zien Marie triestig naar haar papa kijken. Doodse stilte, terwijl het beeld naar zwart begint te faden en we voor de laatste keer dat triestig melodietje stilletjes op de achtergrond horen spelen.
The end

Leo herinner ik mij niet direct, maar er was nog iets anders waar er ook zo spelletjes bij gezeten hebben.Ik moest vandaag opeens aan de LEO spelletjes denken die gratis bij LEO zaten eind jaren 90. Nog mensen die dit gespeeld hebben?
Zot, was ik helemaal vergeten.Ik moest vandaag opeens aan de LEO spelletjes denken die gratis bij LEO zaten eind jaren 90. Nog mensen die dit gespeeld hebben?
Bekijk bijlage 11487
Maar je kan het nog als je wilt :Ik moest vandaag opeens aan de LEO spelletjes denken die gratis bij LEO zaten eind jaren 90. Nog mensen die dit gespeeld hebben?
Bekijk bijlage 11487
Ik weet dat Kellogs ook vanalle spelletjes erbij had zitten.Leo herinner ik mij niet direct, maar er was nog iets anders waar er ook zo spelletjes bij gezeten hebben.

Snel even in de winkel een spindel kopen met 50 lege CDs1 klasgenoot die AoE kocht en 10x kopieerde. Dan allemaal voor 5 euro een kopie kopen. Lukt nu ook niet meer.![]()
Muziek branden met Nero burning. :')Snel even in de winkel een spindel kopen met 50 lege CDs
![]()
En dat 4% sneller dan uw maat, want die had nog een 50x writer en gij al een 52x!Muziek branden met Nero burning. :')
Als klein manneke was een Dodge Viper mijn favoriete auto en verder op de baan naar Lier was er een autozaak waarvan de eigenaar eentje had (een blauwe GTS met witte strepen). Voor mijn communiefoto's mocht ik daar eens in zitten. Een hoogdag van mijn kindertijd.
Twee series die toen in de jaren 90 tegelijkertijd op TV kwamen, hoe goed was dit.

Na een paar keer gebruikt te hebben hing er zoveel tip-ex op de rand van dat potje dat je het niet meer deftig dichtgeschroefd kreeg.Over schoolgerelateerde nostalgie gesproken: de geur van Tipp-Ex
Ge had in die tijd dan ook al wel klasgenootjes die zo'n hypermoderne hightech blancoroller in hun pennenzak hadden zitten, maar er ging toch niets boven de geur van die nog natte vloeistof op het papier.
Doet me terugdenken aan de tijd van de nieuwjaarsbrieven in het lager.Over schoolgerelateerde nostalgie gesproken: de geur van Tipp-Ex
Ge had in die tijd dan ook al wel klasgenootjes die zo'n hypermoderne hightech blancoroller in hun pennenzak hadden zitten, maar er ging toch niets boven de geur van die nog natte vloeistof op het papier.