Waar ben jij nostalgisch naar?

Over schoolgerelateerde nostalgie gesproken: de geur van Tipp-Ex :love:
Ge had in die tijd dan ook al wel klasgenootjes die zo'n hypermoderne hightech blancoroller in hun pennenzak hadden zitten, maar er ging toch niets boven de geur van die nog natte vloeistof op het papier.
En de gommekes aan uw potlood die meer strepen maakten dan dat ze potlood weggomden. :angry:

En de gommekes aan uw potlood die meer strepen maakten dan dat ze potlood weggomden. :angry:
image_1920

Rood: zet strepen op uw blad

Blauw: trek uw blad in frut vaneen

En kladschriftjes uit grijzig, vaal gerecycleerd papier!

Die kocht ik vaak, ik brandde er altijd anime op. :laugh:

Ik heb ze nog steeds in mijn lade naast mij, ook al heb ik er niks meer aan maar goed voor de nostalgie later.
*Yusifer trekt lade open*
*kijkt naar de namen op de schijfjes*

La Blue Girl, Bible Black, Night Shift Nurses, ...

*Yusifer's nostalgie intensifies*

:fingerguns_r:

*Yusifer trekt lade open*
*kijkt naar de namen op de schijfjes*

La Blue Girl, Bible Black, Night Shift Nurses, ...

*Yusifer's nostalgie intensifies*

:fingerguns_r:

Tis eerder Naruto vrees ik. :p

Ik was vrij laat met het ontdekken van het genre van die titels, maar beter laat dan nooit eh. :unsure:

Over schoolgerelateerde nostalgie gesproken: de geur van Tipp-Ex :love:
Ge had in die tijd dan ook al wel klasgenootjes die zo'n hypermoderne hightech blancoroller in hun pennenzak hadden zitten, maar er ging toch niets boven de geur van die nog natte vloeistof op het papier.
Dat er niet meer van ons als tipp-ex verslaafde geëindigd zijn is een wonder.

1 klasgenoot die AoE kocht en 10x kopieerde. Dan allemaal voor 5 euro een kopie kopen. Lukt nu ook niet meer. :unsure:
Vroeger hetzelfde met disketten...

Totdat je dus de handleiding nodig had voor sommige games als een soort 'copy-protection'. Dan kwam daar steevast een A4 bladje bij :D

Iemand dit ooit gezien op "Holland"?

Popie Jopie was een populair item uit het komsche programma Pisa, van Henk Spaan en Harry Vermeegen (Vara-1984/1985). Het was geïnspireerd door dat paus Johannes Paulus II aan Nederland zou brengen in mei 1985. Henk Spaan liep verkleed als paus en kwam elke aflevering alvast even polshoogte nemen in het vreemde landje aan de Noordzee. Harry Vermeegen begeleidde hem daarbij in de pausmobiel en liet hem kennismaken met de typische bijzonderheden van Nederland. De "paus" sprak hem telkens aan met "filio mio" (mijn zoon). Het lied Popie Jopie was een echte hit in Nederland en België.

Terug
Bovenaan