Dat geeft me flashbacks naar dit:Wie kent er Bonzibuddy nog? Achteraf te weten gekomen dat dat pure spyware was
![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat geeft me flashbacks naar dit:Wie kent er Bonzibuddy nog? Achteraf te weten gekomen dat dat pure spyware was
![]()
Geen enemy territory is een teleurstellingAf en toe ga ik nog eens kijken op Twitch naar wat de jeugd tegenwoordig online speelt. Voor jonge mensen is dat natuurlijk de ervaring van hun leven. Maar als ik dan terugdenk naar mijn vroege jaren van online spelletjes spelen dan overvalt mij keer op keer een gevoel van dankbaarheid dat ik die periode actief heb mogen meemaken. De periode '98 tot pakweg 2004 was voor mij echt de top. Hieronder enkele beelden voor de nostalgie.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Cheatcodes van games die ge op een A4 schreef. En dan ging dat rond in de klasVroeger hetzelfde met disketten...
Totdat je dus de handleiding nodig had voor sommige games als een soort 'copy-protection'. Dan kwam daar steevast een A4 bladje bij![]()
. Veel te veel tijd doorgebracht zo 
Gears of War Horde mode!Wij hadden dat met gears of war.
Dat is al van 2006![]()
Indertijd was er zo'n high end muziekwinkel in Leuven centrum (Naamse straat). Nakamichi, Denon,De hifi toren.
Hoeveel te meer ‘lagen’ ie had, des te cooler ‘m was.
![]()

Hier was het SOF2De hele avonden CoD2 met de 'clanmates' vroeger. Het ene warke na het andere, 2v2, 3v3, 5v5.. UUUUREN versleten. Ondertussen op ander scherm Football Manager openstaan. Veel te veel tijd doorgebracht zo
![]()

Heel veel oudere kwaliteitsproducten zijn gewoon zoveel keer beter dan de huidige selectie binnen hetzelfde budget.Die oude philips cd spelers met DAC TDA-1540 of TDA-1541 !! Er gaat niet boven.
Dat is nog kwaliteit en waar de nieuwe blijven hangen op krassen spelen deze meestal door alles door
Ik heb hier zo een toren staan die mijn ouders kado gekregen hebben voor hun trouw in 1977De hifi toren.
Hoeveel te meer ‘lagen’ ie had, des te cooler ‘m was.
Amai. Die zal wel iets gekost hebben voor die tijd.Ik heb hier zo een toren staan die mijn ouders kado gekregen hebben voor hun trouw in 1977
Enemy Territory hele zondagmiddagen op de Telenet servers gespeeld toen ze 9 Maps lang zonder xp reset hadden.Hier was het SOF2![]()