Waar ben jij nostalgisch naar?

Wie kent er Bonzibuddy nog? Achteraf te weten gekomen dat dat pure spyware was 😅

Bonzi_Buddy.png
Dat geeft me flashbacks naar dit:
B14C6E8B-C90D-42A9-AE3F-9EE63B8F6AB7.jpeg

Af en toe ga ik nog eens kijken op Twitch naar wat de jeugd tegenwoordig online speelt. Voor jonge mensen is dat natuurlijk de ervaring van hun leven. Maar als ik dan terugdenk naar mijn vroege jaren van online spelletjes spelen dan overvalt mij keer op keer een gevoel van dankbaarheid dat ik die periode actief heb mogen meemaken. De periode '98 tot pakweg 2004 was voor mij echt de top. Hieronder enkele beelden voor de nostalgie.

8P2LRAu.jpg

zXSSONZ.jpg

Fndm73E.png

60j7XJ7.jpg

xe6Ueff.jpg

z9pztxF.png

VAFeVh3.jpg

Af en toe ga ik nog eens kijken op Twitch naar wat de jeugd tegenwoordig online speelt. Voor jonge mensen is dat natuurlijk de ervaring van hun leven. Maar als ik dan terugdenk naar mijn vroege jaren van online spelletjes spelen dan overvalt mij keer op keer een gevoel van dankbaarheid dat ik die periode actief heb mogen meemaken. De periode '98 tot pakweg 2004 was voor mij echt de top. Hieronder enkele beelden voor de nostalgie.

8P2LRAu.jpg

zXSSONZ.jpg

Fndm73E.png

60j7XJ7.jpg

xe6Ueff.jpg

z9pztxF.png

VAFeVh3.jpg
Geen enemy territory is een teleurstelling

De hele avonden CoD2 met de 'clanmates' vroeger. Het ene warke na het andere, 2v2, 3v3, 5v5.. UUUUREN versleten. Ondertussen op ander scherm Football Manager openstaan :p. Veel te veel tijd doorgebracht zo :D

Die oude philips cd spelers met DAC TDA-1540 of TDA-1541 !! Er gaat niet boven.
Dat is nog kwaliteit en waar de nieuwe blijven hangen op krassen spelen deze meestal door alles door

Die oude philips cd spelers met DAC TDA-1540 of TDA-1541 !! Er gaat niet boven.
Dat is nog kwaliteit en waar de nieuwe blijven hangen op krassen spelen deze meestal door alles door
Heel veel oudere kwaliteitsproducten zijn gewoon zoveel keer beter dan de huidige selectie binnen hetzelfde budget.

De tijd dat IJsboerke nog aan huis kwam, en van die lekkere waterijsjes met sinaasappel op een stokje verkocht!

Terug
Bovenaan