Waar ben jij nostalgisch naar?

De Power Rangers :bow:
Ik weet niet wat kinderen tegenwoordig op de speelplaats doen, maar toen ik klein was speelde we echt elke speeltijd de Power Rangers na met de jongens.
Was bij ons ook. En er was ook zo een ander groepke van ons klas die daarmee waren aan 't lachen. Die kwamen zo tijdens de speeltijd speciaal naar ons, riepen "power kakkers" en renden dan zo snel als ze konden weg met ons razend kwaad daar achteraan. :laugh:

Hier in Japan spelen de kindjes dat nog altijd. Alleen is het nu Lupin Rangers.

r005878299L.jpg

En ik ben nu de stomme volwassene die de kindjes onderschat. Mijn vrouw en ik hadden voor ons neefke de rode Lupin Ranger gekocht en een monster voor hem om tegen te vechten. Alleen was da monster ne kop kleiner dan de ranger dus da vonden wij ni eerlijk. Dan hebben we maar een monster van Ultraman gekocht in de plaats. Die waren groter en volgens ons zou da toch geen verschil maken. Een monster is een monster.

Maar neenee. Da kinneke zei direct hoe da monster heette en van welke Ultraman serie het kwam. XD Hij was wel heel blij met z'n cadeau.

Volgens mij komt dit "nostalgie intro filmke posten circle jerk" elke 6 maanden terug. Maakt niet uit, we eindigen toch altijd met de baas der bazen:
51s2GINbD+L._AC_.jpg

Lorenzo fucking Lamas (wat een naam al :love:). Veel gayer kunnen we niet geraken zeker?

Volgens mij komt dit "nostalgie intro filmke posten circle jerk" elke 6 maanden terug. Maakt niet uit, we eindigen toch altijd met de baas der bazen:
51s2GINbD+L._AC_.jpg

Lorenzo fucking Lamas (wat een naam al :love:). Veel gayer kunnen we niet geraken zeker?

I resent the spoiler. T'is niet omdat ik single ben, dat ik daarom vrolijk ben zunne...

Ik probeer nostalgische gevoelens meteen te drukken.
Das 5minuten good feeling om dan een Maggie de Block die trampoline op u ligt te springen gevoel.
Neen danku.

De originele stem van Samson! De huidige trekt op niks. Gertje is wel aangenamer geworden om naar te kijken.

51s2GINbD+L._AC_.jpg

Nochtans mag je toch wel zeggen dat hij in die tijd badass was (nu zouden we hem inderdaad gay noemen)

De originele stem van Samson! De huidige trekt op niks. Gertje is wel aangenamer geworden om naar te kijken.
Gemiste kans wel. De laatste aflevering had Gertje moeten zijn die het ziekenhuis binnenwandelt en de volgende aflevering wandelt hij als Gertina naar buiten.

Allez, kzal nog eens effe meedoen :

1 van mijn all time favorites, nog voor suits :

denk dat als je zelfs maar een paar ervan zou herbekijken, dat we een paar maandjes verder zijn ;p.

Laatst bewerkt door een moderator:
Het is de laatste aflevering, een groot feest met iedereen erbij. Octaaf, de burgemeester, Mr. Spaghetti, etc. Iedereen is van de partij. Iedereen heeft plezier terwijl Gertje met een gelukkig gevoel toekijkt.

Het is de laatste scene, we zoomen in op het gezicht van Gertje en hij sluit zijn ogen. Hij opent ze terug, en wanneer we uitzoomen zien we langzaam een witte kamer met kussens aan de muur verschijnen. We zien Gertje in het midden van de kamer zitten, met een pluchen hond in zijn armen.

De camera draait naar de deur, beweegt omhoog richting het kleine kijkvenster in het raam. En we zien Marie triestig naar haar papa kijken. Doodse stilte, terwijl het beeld naar zwart begint te faden en we voor de laatste keer dat triestig melodietje stilletjes op de achtergrond horen spelen.

The end

Het is de laatste aflevering, een groot feest met iedereen erbij. Octaaf, de burgemeester, Mr. Spaghetti, etc. Iedereen is van de partij. Iedereen heeft plezier terwijl Gertje met een gelukkig gevoel toekijkt.

Het is de laatste scene, we zoomen in op het gezicht van Gertje en hij sluit zijn ogen. Hij opent ze terug, en wanneer we uitzoomen zien we langzaam een witte kamer met kussens aan de muur verschijnen. We zien Gertje in het midden van de kamer zitten, met een pluchen hond in zijn armen.

De camera draait naar de deur, beweegt omhoog richting het kleine kijkvenster in het raam. En we zien Marie triestig naar haar papa kijken. Doodse stilte, terwijl het beeld naar zwart begint te faden en we voor de laatste keer dat triestig melodietje stilletjes op de achtergrond horen spelen.

The end
en wie zal dan die idioten hun inkomen blijven waarborgens op die manier?

The end

De klassieke 'het was allemaal maar een droom/fantasie om alles teniet te doen :p

Omdat Marlèneke in het echt Marlon heette en de wereld daar nog niet klaar voor was?
Marloneke:

file-20220228-20-1xn1tw4.jpeg

Terug
Bovenaan