Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thnx voor de tip. Wist ik niet.Als je nostalgisch wil zijn kun je de volledige serie op amazon prime bekijken.

De Power Rangers
Ik weet niet wat kinderen tegenwoordig op de speelplaats doen, maar toen ik klein was speelde we echt elke speeltijd de Power Rangers na met de jongens.
(ook ineens nostalgisch naar de fantastische intro's van de kinderseries).
Mn beste vriendin en ik hebben ook suuuuperveel power rangers gespeeld op de speelplaats. Ik mocht wel nooit de roze zijn van haar, dus heb ik er een levensdoel van gemaakt ooit eens te cosplayen als de pink ranger (met zo'n super coole helm enalles)Waar was jij in mijn jeugd? De vrouwelijke power rangers waren de enige die we tekort kwamen.Mn beste vriendin en ik hebben ook suuuuperveel power rangers gespeeld op de speelplaats. Ik mocht wel nooit de roze zijn van haar, dus heb ik er een levensdoel van gemaakt ooit eens te cosplayen als de pink ranger (met zo'n super coole helm enalles)
En dan die rip-offs die ook tegelijkertijd werden uitgezonden; VR-Troopers en Beetleborgs.De Power Rangers
Ik weet niet wat kinderen tegenwoordig op de speelplaats doen, maar toen ik klein was speelde we echt elke speeltijd de Power Rangers na met de jongens.
(ook ineens nostalgisch naar de fantastische intro's van de kinderseries).

Juuuuuuuuuust dat was echt alle cringe voorbijAhem...
Tattooed Teenage Alien Fighters from Beverley Hills
![]()
Was deze al bijna vergeten![]()

Ja, ik ook. Herinner mij dat we toen allemaal een reflecterend kaartje kregen en iedereen in't publiek moest dat uitsteken richting Lord Zedd, om hem te verslaanIk ben ooit nog naar de Power Rangers show geweest in Antwerpen![]()

Ik ben ooit nog naar de Power Rangers show geweest in Antwerpen![]()
Ja, ik ook. Herinner mij dat we toen allemaal een reflecterend kaartje kregen en iedereen in't publiek moest dat uitsteken richting Lord Zedd, om hem te verslaan![]()
En dan die rip-offs die ook tegelijkertijd werden uitgezonden; VR-Troopers en Beetleborgs.![]()
Super Human Samurai Syber-Squad niet vergeten, nog op VT4 geweest dacht ik. Ach op die leeftijd was dat allemaal award winning fiction.Ahem...
Nog zo iets jaren ‘80;The A-team, waar alle wagens op hun dak landen en nooit iemand effectief doodgeschoten werd, laat staan geraakt worden door een kogel. Machtig.

Gijoe en nog vroeger He-man hebben mijn jonge jaren gedomineerd.Haha, ja, typisch de A-Team. Als er dan ooit eens iemand werd geraakt door een kogel (bv BA), dan werd daar een hele aflevering rond gemaakt. Toen moest Murdock hem bloed doneren en hij wou dat niet omdat hij zelf niet zot wou worden
Wel niet zo uitzonderlijk toen, herinner me dat in de GI Joe tekenfilms ook nooit iemand van de (hoofd)karakters geraakt werd. Dat terwijl er een triljard laserstralen over het scherm rolden.
Never forgetAhem...
![]()
Sowieso de slechtste rip-off.