Waar ben jij nostalgisch naar?

De Power Rangers :bow:
Ik weet niet wat kinderen tegenwoordig op de speelplaats doen, maar toen ik klein was speelde we echt elke speeltijd de Power Rangers na met de jongens.

(ook ineens nostalgisch naar de fantastische intro's van de kinderseries).

😍 Mn beste vriendin en ik hebben ook suuuuperveel power rangers gespeeld op de speelplaats. Ik mocht wel nooit de roze zijn van haar, dus heb ik er een levensdoel van gemaakt ooit eens te cosplayen als de pink ranger (met zo'n super coole helm enalles)

😍 Mn beste vriendin en ik hebben ook suuuuperveel power rangers gespeeld op de speelplaats. Ik mocht wel nooit de roze zijn van haar, dus heb ik er een levensdoel van gemaakt ooit eens te cosplayen als de pink ranger (met zo'n super coole helm enalles)
Waar was jij in mijn jeugd? De vrouwelijke power rangers waren de enige die we tekort kwamen.

De Power Rangers :bow:
Ik weet niet wat kinderen tegenwoordig op de speelplaats doen, maar toen ik klein was speelde we echt elke speeltijd de Power Rangers na met de jongens.

(ook ineens nostalgisch naar de fantastische intro's van de kinderseries).

En dan die rip-offs die ook tegelijkertijd werden uitgezonden; VR-Troopers en Beetleborgs. :lol:

En dan die rip-offs die ook tegelijkertijd werden uitgezonden; VR-Troopers en Beetleborgs. :laugh:
Ahem...

Tattooed Teenage Alien Fighters from Beverley Hills​

Tattooed-Teenage-Alien-Fighters-From-Beverley-Hills.jpg

Was deze al bijna vergeten :rofl:

Nooit begrepen wat de aantrekkingskracht was van die shows.
Elke aflevering was gewoon copy/paste.

Wij speelde op de speelplaats als echte mannen het A team na 😅

VR Troopers vond ik best wel nog cool tbh...

En ja...Er gaat niets boven de A-Team naspelen als kind natuurlijk.

The Power Rangers, waarbij de zwarte een zwarte was, de gele een Aziatische dame en de roze een poppemie was. Good times. Ik was altijd de groene omdat ik al van jongs af aan moest leren omgaan met een serieuze fluit.

The A-team, waar alle wagens op hun dak landen en nooit iemand effectief doodgeschoten werd, laat staan geraakt worden door een kogel. Machtig.

Haha, ja, typisch de A-Team. Als er dan ooit eens iemand werd geraakt door een kogel (bv BA), dan werd daar een hele aflevering rond gemaakt. Toen moest Murdock hem bloed doneren en hij wou dat niet omdat hij zelf niet zot wou worden :laugh:

Wel niet zo uitzonderlijk toen, herinner me dat in de GI Joe tekenfilms ook nooit iemand van de (hoofd)karakters geraakt werd. Dat terwijl er een triljard laserstralen over het scherm rolden.

Haha, ja, typisch de A-Team. Als er dan ooit eens iemand werd geraakt door een kogel (bv BA), dan werd daar een hele aflevering rond gemaakt. Toen moest Murdock hem bloed doneren en hij wou dat niet omdat hij zelf niet zot wou worden :laugh:

Wel niet zo uitzonderlijk toen, herinner me dat in de GI Joe tekenfilms ook nooit iemand van de (hoofd)karakters geraakt werd. Dat terwijl er een triljard laserstralen over het scherm rolden.
Gijoe en nog vroeger He-man hebben mijn jonge jaren gedomineerd.

Als er nu eens een deftige studio een fatsoenlijke serie rond He-man zou maken.
Het zou zelfs lord of the rings kunnen evenaren

Terug
Bovenaan