Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Carapaz heeft imo ver boven verwachting gepresteerd met 2 ritzeges en de bergtrui die hij cadeau kreeg. Die was echt slecht in Polen en had net een contract getekend bij een nieuwe ploeg.Ik vind dat er niet echt revelaties zijn in deze Vuelta.
Voor het GC Eerder renners die teleurstellend presteren vooral de prominenten van de Giro Hindley en Carapaz, van alle andere bovengenoemde renners konden we het wel verwachten.
Tot hij morgenochtend tweemaal positief test op corona en niet mag startenIk ga de meeste euforie toch sowieso na de rit van vandaag voelen hoor* i.p.v. morgen na de meet.
Ik vermoed dat dit geldt voor de meeste mensen.
Btw na de tijdrit van de Tour hadden alle nieuwssites toch ook als kop "Vingegaard echt zeker van eindzege in de Tour".
Hier bvb artikel van na de laatste tijdrit: https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220723_96063420
Toen moest de slotrit ook nog gereden worden.
De kranten gaan morgenvroeg ook niet schrijven "Remco mogelijk vandaag Vuelta winnaar na laatste vlakke rit in Madrid?" Nee, die schrijven ook vanavond al "Eerste Belgische grote-ronde-winnaar in 44 jaar" (ofietsdergelijks)*
* als Remco nog steeds aan de leiding staat uiteraard
.Zoals vroeger gezegd in de discussie over Hayter.Carapaz heeft imo ver boven verwachting gepresteerd met 2 ritzeges en de bergtrui die hij cadeau kreeg. Die was echt slecht in Polen en had net een contract getekend bij een nieuwe ploeg.

Ik verwacht niet dat ze morgenvroeg nog gaan testen.Tot hij morgenochtend tweemaal positief test op corona en niet mag starten.
Daar zitten alle bakkers met hun rode koeken.
Quickstep nog maar 1 man, denk ik, na Evenepoel...
Op dat beeld van de helikopter leken er nog 3 bij te zitten?Tot hij morgenochtend tweemaal positief test op corona en niet mag starten.
Daar zitten alle bakkers met hun rode koeken.
Quickstep nog maar 1 man, denk ik, na Evenepoel...
Voor de race niet, voor de gezondheid mss wel?Ik verwacht niet dat ze morgenvroeg nog gaan testen.
.Ja heb er ook meer vertrouwen in dan vorig weekend.Ik was vorig weekend zenuwachtiger dan nu. Remco ziet er goed uit, die gaan ze vandaag niet op minuten rijden.
Ik vind dat er niet echt revelaties zijn in deze Vuelta.
Virale lading was naar het schijnt te laag bij hem om anderen te besmetten.Zelfs al test hij morgen positief op corona dan nog mag hij starten? Ayuso heeft toch ook verder gereden?
.