De wedstrijd wordt aan de meet beslist zeiden de anti-3km-regel mannen gisteren, dat geld ook voor GesinkDe Nederlanders gaan helemaal los op twitter, slechte verliezers.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De wedstrijd wordt aan de meet beslist zeiden de anti-3km-regel mannen gisteren, dat geld ook voor GesinkDe Nederlanders gaan helemaal los op twitter, slechte verliezers.

LOL.. da vind ik een goeike. Ik weet niet eens wat het precies wil zeggen in sommige diaclecten, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen. Hier, waar ik woon, is dat in elk geval niet zo, maar dan nog vind ik het wel grappigDe _Pe_ heeft zijn nicknaam niet gestolen
Het woordje 'pé' is dialect voor ... vul zelf maar in![]()

Alsof Mas het niet moeilijk heeft.. Het is een 3e week. Iedereen ziet af. Remco ging zelf ook paar keer prikken, kon toch mooi volgen en sprint nog weg naar de winst.Dit maakt zijn Vuelta wel af.
Jammer voor Gesink wel, het was hem gegund.
Opvallend wel hoe je bij Remco altijd kunt zien of die aan het afzien is of niet. Die eerste 10 dagen waren echt met de vingers in de neus, nu had hij het toch moeilijk. Mas gaat zaterdag op die voorlaatste klim (die is wat stijler) alles of niets spelen. Gaat nog spannend worden want Movistar zal wel wat renners in de vlucht steken.
Alsof Mas het niet moeilijk heeft.. Remco ging zelf ook paar keer prikken, kon toch mooi volgen en sprint nog weg naar de winst.
Tjah.
Leuk voor de rit. Zo blijft de kopgroep binnen het vizier en kan Remco misschien is op nen berg winnen![]()

. Precies ook een paar teveel op of was de skid vibe net de bedoeling ?

Ik denk dat iedereen in zo een sprint wel in het rood gaat.Alsof Mas het niet moeilijk heeft.. Het is een 3e week. Iedereen ziet af. Remco ging zelf ook paar keer prikken, kon toch mooi volgen en sprint nog weg naar de winst.
Tjah.
Just de laatste 2km gezien. Hoezo is die kopgroep terug gepakt? 42 was teveel om het te doen draaien wrs?
Zuur voor Gesink, sterk en slim van Remco, oerdom van Mas... rijdt met Remco in het wiel naar de laatste 300m om dan niet eens aan te zetten. Dus je boort de vluchter die ritzege door de neus EN zorgt dat je nog eens 4s extra verliest... dit was weer Movistar te voeten uit. Als hij stopt met rijden als hij ziet dat Remco op het wiel zit kuisen mannen als Hindley gewoon de boni´s weg toch?
Enfin, niet dat het op die 4 boni´s gaat aankomen op zich maar waarom ga je je rechtstreekse concurrent nog een powertje geven door hem een rit cadeau te doen?
Dit is binnen voor Remco. Er kan niks meer gebeuren.
Roglic had ongetwijfeld de sprint gewonnen en evenveel seconden gepakt als Evenepoel op Mas vandaag.Spijtig dat Roglic niet meer meedoet, had Remco graag nog eens zien uitpakken tegen hem.Allez, er zat nog "dash" op bij Roglic in dees week. Ik had het eerlijk gezegd niet meer gezien in Remco, na Zwitserland, om in de nabije toekomst zo sterk te zijn in een ronde die dan nog 3x zo lang duurt en zwaarder is. In Baskenland en Tirenno was hij toch ook maar matig in de bergritten, toch zeker in vergelijking met nu. Of zie ik dat verkeerd?
Roglic gezien? Rodriguez?Dit is binnen voor Remco. Er kan niks meer gebeuren.
.

Wat Roglic voor heeft gaat bij Remco niet gebeuren tbh. En Rodriguez ook niet... het verschil is gewoon dat Quick-Step op kop van het peloton rijdt en de koers controleerd. Remco rijdt dus bijna altijd in de eerste 10, dan heb je de facto veel minder kans dat je er bij ligt als er iets gebeurd.Roglic gezien? Rodriguez?
Ik begrijp dat je wil zeggen, dat het louter gaat om het sportieve en niet de pech, maar die zaterdag, hé...
Het zou toch weer zo typisch zijn dat de vloek wordt voortgezet.
Imo is het nu dé kans om een GT binnen te halen. Volgend jaar de Giro of de Tour en zit je in de Giro met frissere renners of in de Tour met die twee tenoren (al zou top-vijf daar fantastisch zijn) en in een eventuele Vuelta zit je met Ayuso, waarvan ik met een Nederlanse "asjmenou" zit.
Imagine: Bernal - Pogacar - Vingegaard - Ayuso - Hindley - Carapaz - Arensman - Rodriguez - Evenepoel en gooi Pidcock er nog tussen, in één GT te bewonderen de komende jaren.
"Ik neem niemand iets kwalijk."![]()
Robert Gesink blijft lachen ondanks verlies: "Mooi waardeloos, maar neem niemand iets kwalijk" | sporza
Robert Gesink kwam op een zucht van een prestigieuze ritzege in de Vuelta. Tot Remco Evenepoel hem helemaal op het einde nog voorbijvloog. "Wreed, maar dat Primoz (Roglic) de Vuelta moest verlaten vond ik wreder."sporza.be
Wat een aimabele man is dat toch![]()

Sommige "fans" dachten er overduidelijk anders over"Ik neem niemand iets kwalijk."
Dat zou nog het toppunt zijn dat hij Remco/Mas het kwalijk zou nemen dat ze hem niet lieten winnen![]()