Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zoals The Boss het hem ooit voor deed.Ik hoop wel dat de klassementsrenners ook nog eens voor een ritzege gaan strijden. Remco lijkt het voorlopig makkelijk te controleren.
Dan moet Remco en QS er toch een heel goed oog in hebben dat ze beter zijn dan Mas. Logischer wijs gaan ze volgens mij eerder controleren dan aanvallen.Ik hoop wel dat de klassementsrenners ook nog eens voor een ritzege gaan strijden.
Echt. Hoeveel onzin kan je neerschrijven in 1 post?Kan zijn dat die regel al meer goed gedaan heeft dan slecht, maar dat verandert nog altijd niks aan het feit dat het een idiote regel is. En ik ben echt niet de enige die er zo over denkt. Ik heb gisteren Eddy Planckaert hetzelfde horen zeggen. De finish is aan de meet, niet 3 km er voor. Van de oude stempel waarschijnlijk
??
Jij hebt toch al eerder koers gekeken hé. De gele trui hangt in het wiel van zijn grootste concurrent. Waarom zou de 2de in de stand in het wiel van de gele trui gaan hangen. Van daar uit maakt die nooit tijd goed.
Waarschijnlijk niet, maar het is de taak van Quick Step om Roglic (en Mas) in toom te houden. Van het moment hij demarreert moet een Quickstepper, en indien het even kan 2, onmiddellijk in zijn wiel zitten. Hem de zin ontnemen om proberen te demarreren. Maar ik zag gisteren helemaal niemand. Ik vind het heel vreemd dat er niet 1 Quickstepper in de buurt van hem zat.
Wie kwam het eerst over de meet van die 2 ?
. Uw team zit bij de eigen kopman. Wat nut heeft dat dat die bij de andere kopman zit?Toch een “mop” van een laakbaar niveau vind je zelf nu ook niet?[MEDIA
Zeg nooit nooit, maar ik vermoed ook dat Mas niet vol meer gaat proberen.Ik hoop wel dat de klassementsrenners ook nog eens voor een ritzege gaan strijden. Remco lijkt het voorlopig makkelijk te controleren. Zo’n Mas boezemt toch eigenlijk niet veel schrik in vind ik.
Edit: de Roglic van gisteren had hier vandaag toch weer voor vuurwerk gezorgd. Denk wel dat Remco had kunnen volgen.
Jammer. Ik had Roglic eigenlijk nog altijd evenveel kans gegeven als Remco om de roze trui mee naar huis te nemen.
Nee Roglic krijgt een roze trui, op een rode is zijn bloed van de valpartij niet goed te zienOk, dit is de keer te veel: Het is de f*ckn rode trui in de Vuelta.
/Snapped.
Wacht voor de gemakkelijkheidOk, dit is de keer te veel: Het is de f*ckn rode trui in de Vuelta.
/Snapped.
Die zal blij zijn met de 2de plek.
Ik weet wat het doel is en ik blijf het bullshit vinden. Waarom trek je in godsnaam een finishlijn indien de finish 3 km eerder ligt. Het interesseert mij geen bal wie het meeste voordeel uit haalt uit die regel. Ik zeg gewoon dat dit voor mij niet klopt. Finishen doe je aan de meet, niet 3 km er voor.Echt. Hoeveel onzin kan je neerschrijven in 1 post?
Het doel van die regel is om klassementsmannen te beschermen wanneer sprinters zich als idioten gaan smijten en ervoor zorgen dat onschuldige (klassementsmannen) daardoor vallen en uit de koers verdwijnen. Die regel doet in 99% van de gevallen gewoon zijn werk. Het enige waar je over kunt discussiëren is dat de rit van gisteren die regel niet verdiend.
Eigenlijk kijk ik niet graag een grote ronde. Ik vind een klassieker veel mooier. Misschien omdat daar die idiote regel niet bestaat.Ik heb inderdaad al veel koers gekeken. Volgens mij een pak meer dan jij want ik heb u hier alleen nog maar zien posten tijdens de Tour en Vuelta. Zo een typische supporter die het eens komt vertellen omdat hij een grote ronde volgt op tv.
Het interesseert mij geen bal of die dat kunnen. De job van de ploeggenoten van Remco is momenteel er voor zorgen dat ze bij Roglic zitten en dat Remco in hun wiel zit. Wanneer Roglic dan probeert te vertrekken is het aan Remco om te parreren. Simpel. En ik vraag je nogmaals .. waar zat Quickstep (en waar zat Remco) toen Roglic vertrok ?Niemand bij Quicktep kan Roglic of Mas in toom houden.
Natuurlijk heb ik dat gezien. Maar uiteindelijk verandert dat niks aan het feit dat Remco gisteren meer geluk heeft gehad met die regel dan Roglic. Daar doelde ik op. Het was niet zo dat Roglic de volle snelheid over de finish kwam.Is dat uw argument? Wie kwam al eerste over de meet? Je hebt niet gezien dat Evenepoel op zijn dooie gemakje aan het wisselen was en op het tempo van mijn boma binnen kwam gereden?
Het is te hopen voor Remco. Van mij mag hij best winnen hé. Nogmaals, daar gaat het mij helemaal niet over.Mooie overwinning van Uran, makkelijke rit voor Remco. Hopelijk zal dat de laatste dagen ook nog zo zijn.
. Wout was beter want hij had geen lekke band gehad. Nu heeft Remco lekke band en nu moet ik dan weer lezen dat het correct is dat die regel er is. Sorry, dat klopt niet. Die regel is er inderdaad om er voor te zorgen dat klassementsrenners niet worden uitgeschakeld door idioten van sprinters. Niet om iemand die op minder (of misschien wel meer) dan 3 km voor de finish de pech heeft om lek te rijden, te beschermen.Toch een “mop” van een laakbaar niveau vind je zelf nu ook niet?
Iemand met het syndroom van down gebruiken is iets wat je niet doet, en al zeker niet in de context en intentie zoals de uwe.
Dat antwoord is hier al 100 keer gegeven ondertussen: hij is teruggevallen vanwege zijn lekke band.Het interesseert mij geen bal of die dat kunnen. De job van de ploeggenoten van Remco is momenteel er voor zorgen dat ze bij Roglic zitten en dat Remco in hun wiel zit. Wanneer Roglic dan probeert te vertrekken is het aan Remco om te parreren. Simpel. En ik vraag je nogmaals .. waar zat Quickstep (en waar zat Remco) toen Roglic vertrok ?