Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is er eigenlijk vive le vélo vanavond? Ik zie niks staan in de tv gids..
Jawel op BRT1 om 22u15Is er eigenlijk vive le vélo vanavond? Ik zie niks staan in de tv gids..

22:10, net het avondoverzicht op een gezienIs er eigenlijk vive le vélo vanavond? Ik zie niks staan in de tv gids..
![]()
programmagids | sporza
Alle uitzendingen van Sporza op radio, TV en livestream gebundeld in 1 handig overzicht, de Sporza kalender/agendasporza.be
Om 22:10 op Een
Jawel op BRT1 om 22u15![]()
![]()
Die idiote regel is er ook niet in tijdritten en ritten die bergop aankomen. Misschien moet je dan enkel naar die ritten kijken?Ik weet wat het doel is en ik blijf het bullshit vinden. Waarom trek je in godsnaam een finishlijn indien de finish 3 km eerder ligt. Het interesseert mij geen bal wie het meeste voordeel uit haalt uit die regel. Ik zeg gewoon dat dit voor mij niet klopt. Finishen doe je aan de meet, niet 3 km er voor.
Eigenlijk kijk ik niet graag een grote ronde. Ik vind een klassieker veel mooier. Misschien omdat daar die idiote regel niet bestaat.
Het interesseert mij geen bal of die dat kunnen. De job van de ploeggenoten van Remco is momenteel er voor zorgen dat ze bij Roglic zitten en dat Remco in hun wiel zit. Wanneer Roglic dan probeert te vertrekken is het aan Remco om te parreren. Simpel. En ik vraag je nogmaals .. waar zat Quickstep (en waar zat Remco) toen Roglic vertrok ?
Natuurlijk heb ik dat gezien. Maar uiteindelijk verandert dat niks aan het feit dat Remco gisteren meer geluk heeft gehad met die regel dan Roglic. Daar doelde ik op. Het was niet zo dat Roglic de volle snelheid over de finish kwam.
Het is te hopen voor Remco. Van mij mag hij best winnen hé. Nogmaals, daar gaat het mij helemaal niet over.
Ik moet vaak lachen met het hoge fanboy gehalte hier op dit forum. Enkele jaren geleden was er hier zelfs iemand die na de veldrit van Herentals zat te roepen dat Wout de beste ter wereld was want hij had Matthieu verslagen. Matthieu had wel een lekke band maar dat was Matthieu zijn eigen schuld wel want geluk dwing je af. Wout was beter want hij had geen lekke band gehad. Nu heeft Remco lekke band en nu moet ik dan weer lezen dat het correct is dat die regel er is. Sorry, dat klopt niet. Die regel is er inderdaad om er voor te zorgen dat klassementsrenners niet worden uitgeschakeld door idioten van sprinters. Niet om iemand die op minder (of misschien wel meer) dan 3 km voor de finish de pech heeft om lek te rijden, te beschermen.
Das nu den tweede vandaag waarop ik moet zeggen geen probleem ieders humor is anders.Toch een “mop” van een laakbaar niveau vind je zelf nu ook niet?
Iemand met het syndroom van down gebruiken is iets wat je niet doet, en al zeker niet in de context en intentie zoals de uwe.
ik blijf het bullshit vinden.
Het interesseert mij geen bal.
Eigenlijk kijk ik niet graag een grote ronde.
Het interesseert mij geen bal of die dat kunnen.
Get over it jong...Ik weet wat het doel is en ik blijf het bullshit vinden. Waarom trek je in godsnaam een finishlijn indien de finish 3 km eerder ligt. Het interesseert mij geen bal wie het meeste voordeel uit haalt uit die regel. Ik zeg gewoon dat dit voor mij niet klopt. Finishen doe je aan de meet, niet 3 km er voor.
Eigenlijk kijk ik niet graag een grote ronde. Ik vind een klassieker veel mooier. Misschien omdat daar die idiote regel niet bestaat.
Het interesseert mij geen bal of die dat kunnen. De job van de ploeggenoten van Remco is momenteel er voor zorgen dat ze bij Roglic zitten en dat Remco in hun wiel zit. Wanneer Roglic dan probeert te vertrekken is het aan Remco om te parreren. Simpel. En ik vraag je nogmaals .. waar zat Quickstep (en waar zat Remco) toen Roglic vertrok ?
Natuurlijk heb ik dat gezien. Maar uiteindelijk verandert dat niks aan het feit dat Remco gisteren meer geluk heeft gehad met die regel dan Roglic. Daar doelde ik op. Het was niet zo dat Roglic de volle snelheid over de finish kwam.
Het is te hopen voor Remco. Van mij mag hij best winnen hé. Nogmaals, daar gaat het mij helemaal niet over.
Ik moet vaak lachen met het hoge fanboy gehalte hier op dit forum. Enkele jaren geleden was er hier zelfs iemand die na de veldrit van Herentals zat te roepen dat Wout de beste ter wereld was want hij had Matthieu verslagen. Matthieu had wel een lekke band maar dat was Matthieu zijn eigen schuld wel want geluk dwing je af. Wout was beter want hij had geen lekke band gehad. Nu heeft Remco lekke band en nu moet ik dan weer lezen dat het correct is dat die regel er is. Sorry, dat klopt niet. Die regel is er inderdaad om er voor te zorgen dat klassementsrenners niet worden uitgeschakeld door idioten van sprinters. Niet om iemand die op minder (of misschien wel meer) dan 3 km voor de finish de pech heeft om lek te rijden, te beschermen.
Da's net een verslag van de lezersreacties op Wielerflits, die kerelPe ga je iedere dag het zelfde herhalen?
Zalige reactie van de Remco

Opgave Jay Vine na crash zeg.