Kun je mij geen woorden in de mond leggen aub? Ik heb nergens gezegd dat de Vuelta al binnen was voor Evenepoel.![]()
Dat heeft niemand gezegd maar sommigen leven nu eenmaal in een eigen wereldje.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kun je mij geen woorden in de mond leggen aub? Ik heb nergens gezegd dat de Vuelta al binnen was voor Evenepoel.![]()
Minder steil? De col van morgen is gemiddeld steiler.Col morgen is op grotere hoogte maar minder stijl. Misschien kan hij dan makkelijker de schade beperken?
Col morgen is op grotere hoogte maar minder stijl. Misschien kan hij dan makkelijker de schade beperken?
Hij spreekt van stijl met lange ijMinder steil? De col van morgen is gemiddeld steiler.
Wel gelijkmatiger.
Ik zie daar geen stukken van > 10% in ?Minder steil? De col van morgen is gemiddeld steiler.
Wel gelijkmatiger.

Een minuut, op een gegeven moment zag het er veel erger uit. Hopelijk maar even een slecht moment. Verloor op korte tijd veel maar daarna bleef het verschil wel stabiel.
Ayuso zou ik niet als vergelijkingspunt nemen. Ik kan me voorstellen dat zo'n jonge gast na die fietswissel ziich vergaloppeert. Mas is wel een beter ijkpunt.En raapte er nog wat op, bleef niet doorzakken waarbij de ene na de andere hem in haalde. Ayuso ging er bv even over maar pakte hem dan terug. Mas vloog ook even weg maar pakt uiteindelijk "maar" 20" op Evenepoel.
Dat is het verkeerde profiel, lijkt meIk zie daar geen stukken van > 10% in ?

Het is absoluut nog niet verloren. Laten we hopen dat hij zich morgen terug beter voelt. Indien hij als leider de rustdag kan ingaan, heeft hij toch wel veel kans om de Vuelta te winnen.Zo lossen, maar toch sterk tempo blijven rijden zonder je te vergalopperen op zo’n steile kilometers, is toch wel sterk.
Maar het blijft wel een tikje. Hopelijk eenmalig moeilijk moment, en niet de start van het algemene verval.