D
Deleted member 3366
Guest
Was blijkbaar zieker met de TT. Het ergste is allicht al achter de rug.Ik zou in elk geval niet achter Ayuso willen fietsen nu![]()
Een Covid-besmetting en hij staat nog 5des

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was blijkbaar zieker met de TT. Het ergste is allicht al achter de rug.Ik zou in elk geval niet achter Ayuso willen fietsen nu![]()

Was ook zo met Majka in de Tour, toch? UAE gaat de risico's aan blijkbaar.Ik zou in elk geval niet achter Ayuso willen fietsen nu![]()
De hype is naar mijn gevoel belange niet van het niveau als in de Giro van vorig jaar. Vorig jaar nam het bijna "oranje" proporties aan nog voor de start van de Giro, dat was dit jaar toch een pak minder het geval. Een week voor de start van de Vuelta werd er nog nauwelijks over gesproken.Valt toch heel goed mee, die Remcohype? Ik had gedacht dat het erger zou zijn.
Ayuso trouwens covidpositief getest maar blijft in koers.
Sparen voor het weekend om een monsteraanval op te zetten. Nu hoeft die niet mee te doen. Laat dat maar over aan Valverde en gun die man zijn mooi afscheid in eigen land.Die finish vandaag zou dat niet wat zijn voor Roglic? Toch een paar honderd meter aan +5% dat is meer dan vals plat natuurlijk.
No way dat dit lukt + enorm zwaar weekend. Beter nu de krachten sparen voor zaterdag en zondag.Die finish vandaag zou dat niet wat zijn voor Roglic? Toch een paar honderd meter aan +5% dat is meer dan vals plat natuurlijk.
Valverde met de verrassingsaanval. En die mag gaan van de klassementsmannen hé. Dat zou wel leuk zijn.Laat dat maar over aan Valverde en gun die man zijn mooi afscheid in eigen land.
Ik zou mijn geld op Mads Pedersen zetten vandaag.
Ik op Merlier. Revanchistisch en was op Nokere berg toch best indrukwekkend eerder dit jaar.Ik zou mijn geld op Mads Pedersen zetten vandaag.
Kansloos is hij zeker niet. Ik hoop het in ieder geval.Ik op Merlier. Revanchistisch en was op Nokere berg toch best indrukwekkend eerder dit jaar.
Snap ik, maar de dag dat Pedersen geparkeerd op een brug staat moet toch ooit eens komen? Het universum moet zich gewoon nog herstellen.
1 Pedersen 2 Cocquard 3 Ackermann voor vandaag, lijkt me duidelijk
Ackermann heeft nu wel al een tijd heel slechte timing bij zijn sprints.Voor Merlier was dit dan toch duidelijk wat te zwaar.
Ackermann probeerde te verrassen? Of was die gewoon heel optimistisch?![]()