Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In dat opzicht rijdt Bingoal Wallonie - Bruxelles ook mee voor mij.Tja Astana renner in het wit is voor mij ook Lutsenko. Waarom rijden die allemaal in het wit![]()
Caparaz: Hold my beer!De rest is momenteel al heel blij dat ze Remco kunnen volgens als hij op kop rijdt.
Hij heeft zijn ritinst al en hij beseft dat hij niet moet woekeren met krachten. Dus hij heeft alleen gevolgd en dan een tempo opgelegd dat hij makkelijk kon aanhouden tot het einde. Dat tempo was duidelijk al limiet bij iedereen dus zolang hij niet valt of corona krijgt zie ik het el goedkomen!Het was geen nummertje zoals met de andere bergritten maar dit was echt wel een belangrijke dag en dat heeft Remco met verve gedaan.
Tjah die zat in de aanval en is die berg trager opgereden dan de favorieten.. Ze begonnen aan de klim met 10 minuten en zijn ze uiteindlijk maar 7mins39 later binnengekomen. Dus ook al wint Carapaz, hij reed toch 2m21 trager dan de Remco.Caparaz: Hold my beer!

Details details!Tjah die zat in de aanval en is die berg trager opgereden dan de favorieten.. Ze begonnen aan de klim met 10 minuten en zijn ze uiteindlijk maar 7mins39 later binnengekomen. Dus ook al wint Carapaz, hij reed toch 2m21 trager dan de Remco.
Ik vind het eigenlijk grappig (en tegelijk ook erg) dat de 'hype' dat Remco op dit moment de Vuelta aan het winnen is tegenvalt. Het is precies of ze allemaal aan het wachten zijn tot hij een slechte dag gaat krijgen om hem dan gelijk te maken met de grond.
De hype tegenvallen? Ik denk dat iedereen momenteel met een bang hartje aan't wachten is tot ie in Madrid staat, in't rood. En neen, ik denk niet dat iedereen op een slechte dag aan't wachten is. Een kleine minderheid mss ja. Maar ik denk dat iedereen vooral aan't hopen is.Ik vind het eigenlijk grappig (en tegelijk ook erg) dat de 'hype' dat Remco op dit moment de Vuelta aan het winnen is tegenvalt. Het is precies of ze allemaal aan het wachten zijn tot hij een slechte dag gaat krijgen om hem dan gelijk te maken met de grond.
Denk ik ook. Wanneer Madrid dichterbij komt, zal de aandacht nog wel stevig groeien.De hype tegenvallen? Ik denk dat iedereen momenteel met een bang hartje aan't wachten is tot ie in Madrid staat, in't rood. En neen, ik denk niet dat iedereen op een slechte dag aan't wachten is. Een kleine minderheid mss ja. Maar ik denk dat iedereen vooral aan't hopen is.

En hoge bomen. Vanmarcke.