Pieterjan94
Well-known member
Zo benen en niet naar het WK willen. Ongelofelijk.Hoezo zit Mads Pedersen weer mee?
Hoe heeft die jongen wel niet getraind, zo een zotte vuelta dat die jongen rijdt.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo benen en niet naar het WK willen. Ongelofelijk.Hoezo zit Mads Pedersen weer mee?
Hoe heeft die jongen wel niet getraind, zo een zotte vuelta dat die jongen rijdt.
Tegen het WK is die vorm al lang weg vrees ikZo benen en niet naar het WK willen. Ongelofelijk.
Het zou geen Vuelta of Giro zijn zonder camera problemenah spaanse regie toch :'(

mooie klokkenah spaanse regie toch :'(
Als hij zou afstappen in de Vuelta zou er eventueel nog wel wat te rekken vallen - heb ik me laten vertellen/wijsmaken. Vuelta uitrijden uiteraard dodelijk.Tegen het WK is die vorm al lang weg vrees ik
Almeida in de problemen. Maar die heeft een trackrecord van lossen, terugkomen, aanklampen,…
Dan moest ie een aanval geplaatst hebben om extra tijd te winnenRemco op z'n gemak naar boven, alsof hij op Tenerife onderweg is voor een pannenkoekenslag ten huize De Wolf.