Vuelta ciclista a España 2022

Wie wint La Vuelta ciclista a España 2022?

• Tadej Pogačar

• Primož Roglič

• Jai Hindley

• Richard Carapaz

• Simon Yates

• Remco Evenepoel

• Enric Mas

• Mikel Landa

• Nairo Quintana

• Iemand anders

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Wat is dat eigenlijk met Vine zijn ellebogen zo langs de binnenkant? Precies de armen van een junkie.

EDIT: Evenepoel precies ook. Naalden van bloedafnames zeker?

De kleine is gewoon goed. De rest heeft ook niets over leek mij, enfin de meeste waren weeral gelost. Als hij morgen bij de beste blijft gaat hij na de tijdrit dinsdag op sommige al hopen voorsprong hebben.

Zag er enorm goed uit na de finish, hij had zeker nog over.

Wat is dat eigenlijk met Vine zijn ellebogen zo langs de binnenkant? Precies de armen van een junkie.

EDIT: Evenepoel precies ook. Naalden van bloedafnames zeker?

Als de Spaanse verpleging even accuraat is als de regie, kan ik mij wel voorstellen dat er hier en daar een blauwe plek ontstaat na een dopingcontrole.

Als de Spaanse verpleging even accuraat is als de regie, kan ik mij wel voorstellen dat er hier en daar een blauwe plek ontstaat na een dopingcontrole.

Als Vine blijft winnen en Evenepoel in het rood blijft en ze beiden dus dopingcontroles blijven krijgen gaan die mooi zijn als ze in madrid aankomen.

Philip Roodhooft gaat wel tevreden zijn van ingegaan te zijn op die Zwift-Academy. Die Jay Vine zit waarschijnlijk onder een heel basic contract te rijden op dit ogenblik... 2 ritten in de Vuelta

Carapaz weer bijna 4 minuten verlore. Sivakov 2 minuten. Ineos deelt toch wel zwaar in de klappen vandaag. Sterkste man voorlopig lijkt Rodriguez te zijn

Philip Roodhooft gaat wel tevreden zijn van ingegaan te zijn op die Zwift-Academy. Die Jay Vine zit waarschijnlijk onder een heel basic contract te rijden op dit ogenblik... 2 ritten in de Vuelta
Heeft zijn contract vorig jaar verlengd. Dus zal wel iets hoger zijn maar idd goedkope vogel met 2 ritzeges op zak

Pfff weer net te laat voor de rit. Wel straf weer van die Vine :) En Remco alles onder controle, zo te zien :)

Terug
Bovenaan