12km aan 8.7%. Ferme kost voor beloften.
Die rijden al een heel jaar zwaardere beklimmingen omhoog dan de profs hoor

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
12km aan 8.7%. Ferme kost voor beloften.

Die rijden al een heel jaar zwaardere beklimmingen omhoog dan de profs hoor![]()
De meeste van die toppers bij de U23 in wedstrijden met landenploegen rijden zijn ook gewoon al profs.Geen wonder dat die meteen doordoen en ook presteren bij de profs.
De meeste van die toppers bij de U23 in wedstrijden met landenploegen rijden zijn ook gewoon al profs.
Ayuso zeker, Evenepoel mss niet. Die heeft al aan het WK voor elites meegedaan en mag in bepaalde U23 wedstrijden hierdoor niet meer starten.Weet ik. Blijft vreemd om renners die je al aan het werk zag bij de profs bij WT ploegen dan een beloften koers te zien rijden. Een Ayuso en Evenepoel konden ook nog gewoon meedoen bij de beloften eigenlijk ipv de Vuelta.
Ayuso zeker, Evenepoel mss niet. Die heeft al aan het WK voor elites meegedaan en mag in bepaalde U23 wedstrijden hierdoor niet meer starten.
Iemand van Lotto die wat punten kan bijeensprokkelen?
Exact 0 punten dus.
Wright is zo een sterke coureur maar doet toch domme dingen hoor.Herrada in een vlakke groepssprint zeg. Knettergek.
Ja, bergop best snel. Maar in een dalende sprintDie is toch nooit traag geweest? Of ja vroeger had die toch een degelijk sprintje, laatste jaren misschien wel wat afgebot.
Wright moet dat natuurlijk altijd winnen en Battistella is in principe ook wel sneller, maar Herrada was op papier zeker niet kansloos na een zware dag i.t.t. die 2 van de Belgische ploegen.

Remco lijkt in interviews altijd terughoudend over de tijdrit, waarin 'hij hoopt geen tijd te verliezen'. Ik denk dat alleen Roglic een mogelijk probleem voor hem is in de tijdrit, hij is toch intrinsiek de betere tijdrijder dan de rest van de top 10?
Ook niet overdrijven hé, er is nog een waaier aan mogelijkheden tussen enerzijds 'ik hoop geen tijd te verliezen' en 'ik ga de vuelta winnen'.Moest hij zeggen dat hij favoriet is zouden jullie durven zeggen dat hij een te grote mond opzet. Is hij bescheiden is het weer niet goed.

Gaat dit over het interview van na de finish? Ik dacht dat hij hoopt geen tijd te verliezen in de komende 2 bergritten en indien het kan ging hij niets laten liggen. Sowieso samen met Roglic veruit de beste tijdrijders. De meeste kanshebbers deze Vuelta hebben ook wel een degelijke tijdrit. Yates, Sivakov, Almeida .. Vooral Mas die schrik moet hebben om veel tijd te verliezen.Remco lijkt in interviews altijd terughoudend over de tijdrit, waarin 'hij hoopt geen tijd te verliezen'. Ik denk dat alleen Roglic een mogelijk probleem voor hem is in de tijdrit, hij is toch intrinsiek de betere tijdrijder dan de rest van de top 10?
Wat een gezeik toch altijd weer. Heb ik ergens gezegd dat hij een te grote mond opzet? Wie is "jullie" eigenlijk?Moest hij zeggen dat hij favoriet is zouden jullie durven zeggen dat hij een te grote mond opzet. Is hij bescheiden is het weer niet goed.