Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deze tweede plaats heeft enorm veel energie gekost. Lijkt mij dat dit een geval kan worden van er compleet door te zakken in de derde week en dat we ons dan kunnen afvragen of zijn piek niet te vroeg lag door San Sebastian. Beetje zoals Yates en co al is overkomen.

Beweer ik niet.Waarom zou hem dit veel meer energie gekost hebben dan pakweg Mas, Roglic of Yates?
Tcho... Roglic heeft toch ook heel lang zelf op kop moeten rijden dus die heeft alvast weinig of niet kunnen sparen. Dikke zaak gedaan vandaag klaar. Gewonnen spel is het uiteraard niet, Roglic is ook in vorige Vuelta´s erg wisselvallig geweest en zijn mindere dagen waren vaak ook bij minder weer.Deze tweede plaats heeft enorm veel energie gekost. Lijkt mij dat dit een geval kan worden van er compleet door te zakken in de derde week en dat we ons dan kunnen afvragen of zijn piek niet te vroeg lag door San Sebastian. Beetje zoals Yates en co al is overkomen.
Denk eerder dat hem minuten achter gaat eindigen.Disndag rijd hem de rest nog op minuten
Denk eerder dat hem minuten achter gaat eindigen.
De leider start tenslotte als laatste
Inderdaad en weer een nieuwe belangrijke stap voorwaarts in zijn carrière. Hij bewijst vandaag dat hij op een langere klim bergop ook de toppers eraf kan rijden.. Madrid is uiteraard nog ver.. maar dit is alvast hoopvol ook voor de toekomst.1'20 krijgen de favorieten aan de broek van Evenepoel
+6" boni
Ik zou hier nog niet teveel conclusies uit trekken. Misschien speelt dat weer vandaag ook enkele mensen parten?
heeft lang geduurdHeb ik iets anders gesuggereerd? Neen.heeft lang geduurd
Wanneer mogen we eigenlijk concluderen dat Evenepoel gewoon een toprenner is? Is altijd iets!
Zal ook een tandje moeten bijsteken voor groenHayter nu op de 99ste plaats, op 40 min 20 sec van Evenepoel
Die gaat een dijk van een tijdrit moeten rijden volgende week.

Ik denk eerder een volledig kamwielIZal ook een tandje moeten bijsteken voor groen![]()