Groen is nu wel bijna binnen zeker?Tja Wout en Visma... deze gaat toch pikken na al dat werk.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Groen is nu wel bijna binnen zeker?Tja Wout en Visma... deze gaat toch pikken na al dat werk.
Groen is nu wel bijna binnen zeker?
In theorie nog niet dacht ik ergens gelezen te hebben.Dat is al lang binnen hé dit was zuiver voor de rit.

In theorie nog niet dacht ik ergens gelezen te hebben.![]()

In theorie wel. In praktijk geven ze daarvoor natuurlijk zelden een strijdstraf en dat weet men ook wel.Die fietswissel en dan gewoon achter de auto terugkomen is toch gewoon een tijdsstraf? Je hebt geen pech gehad hé, je hebt een strategische wissel gedaan, dan moet je je auto niet gebruiken om rustig terug te keren.
In theorie wel. In praktijk geven ze daarvoor natuurlijk zelden een strijdstraf en dat weet men ook wel.
Ik heb ze daar al wel eens een waarschuwing voor zien geven.
Ik spreek dan inderdaad van grote rondes. Maar ik ben daarmee akkoord eigenlijk moet men gewoon consequent zijn en dit zonder pardon bestraffen.Er worden de laatste maanden eigenlijk vrij veel tijdsstraffen (20s) uitgedeeld voor draften, vaak aan jongens die terugkwamen door pech. Niet zeker of het al deze Vuelta is gebeurd maar in de Renewi Tour bijvoorbeeld 5 man deze week. Dan moet je Roglic nu ook één geven, want dit is veel erger. Je moet als UCI zijnde toch heel duidelijk maken dat dit niet ok is.
Lol weer die zever van de commentatorenCastrillo
En je zag het meteen toen Lipowitz doortrok dat Roglic niet super super was. Die moest redelijk harken om dat wiel te volgen. Maar wint wel weer wat tijd, nog altijd op weg naar zijn 4e Vuelta.

Renaat die Mas bombardeerde tot kandidaat eindwinnaar omdat ie een paar meters weggereden bij RoglicLol weer die zever van de commentatoren
Roglic lost gaat tijd verliezen op Mass!
Hij komt toch een beetje zichzelf tegen en dat met al zijn ervaring! Dat is toch onbegrijpelijk?
2 seconden later: Oei Roglic is terug op het wiel geraakt. Ook weer typisch Roglic!![]()

Lol weer die zever van de commentatoren
Roglic lost! Hij gaat tijd verliezen op Mas!
Hij komt toch een beetje zichzelf tegen en dat met al zijn ervaring! Dat is toch onbegrijpelijk?
2 seconden later: Oei Roglic is terug op het wiel geraakt! Ook weer typisch Roglic!![]()
Renaat die Mas bombardeerde tot kandidaat eindwinnaar omdat ie een paar meters weggereden bij Roglic![]()