Vuelta 2024

Wie wint de Vuelta ?

• Roglic

Stemmen: 25 51,0%
  • Kuss

Stemmen: 3 6,1%
  • Almeida

Stemmen: 2 4,1%
  • Yates Adam

Stemmen: 7 14,3%
  • Mas

Stemmen: 1 2,0%
  • Landa

Stemmen: 3 6,1%
  • D.F. Martinez

Stemmen: 0 0,0%
  • Rodriguez Carlos

Stemmen: 1 2,0%
  • Carapaz

• Skjelmose

• Tiberi

• Uijtdebroeks

Stemmen: 5 10,2%
  • Arensman

• Gaudu

• Toch iemand anders (wie dan...)

Stemmen: 2 4,1%

• Totaal aantal stemmers
    49
Zo wordt dat sprintje tegen Roglic toch nog een beetje zuurder...

Toen had je echt het gevoel dat die met die vorm zeker nog een rit ging pakken. Helaas... erg jammer voor hem.

Enorm zonde dit inderdaad.

@Slackmans zijn voorspelling(?) is bij deze ook werkelijkheid geworden.

Je bedoelt dat ik vreesde voor ziekte? Het is bij hemzelf en zijn entourage altijd al de grote vrees. In de jeugdcategorieën ook vaak het probleem (Avenir bv toen Uijtdebroecks won reed die echt heel goed en werd dan opeens serieus ziek). En dan twijfel je ergens wel of grote rondes ooit voor hem zullen zijn (toch qua klassement). Rondjes van 1 week, dat gaat sowieso wel lukken. Ik verwacht hem daar volgend jaar wel vaak top 5.

Zie ik spoken of ligt het er wel heel dik op dat Campenaerts hier eigenlijk gewoon al voor zijn vriend en toekomstige ploeg aan het rijden is? Beetje raar dit.

EDIT: ok, Moniquet die is gewoon slecht dus dan is dan maakt het ook weinig uit als je ploegmaat toch geen resultaat kan rijden.

Wout denkt: in ieder GT een rit winnen? Waarom niet in iedere GT een bergrit sprint en tijdrit winnen?

Volgens mij nog 700 bergpunten te verdelen. Gaat dat klassement toch nooit pakken.

Terug
Bovenaan