Sneeuwstorm
Well-known member
McNulty komt daar op het eerste zicht goed weg. Dat kon veel slechter aflopen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met die percentages vrees ik dat het te steil voor Wout gaat zijn.José ziet het misschien toch al iets te positief in... is toch een serieus klim met steile percentages. Om het dan op te nemen tegen o.a. Woods...
Dan moet Wout misschien toch gewoon een strak tempo proberen opleggen en ze zo proberen versmachten... Het zal heel moeilijk worden, al weet je nooit in een vlucht natuurlijk
Of met je helm blijven haperen/hangen aan die vangrail, je mag er niet aan denkenOnder een vangrail schuiven en dan in de bosjes, hoeveel geluk kan je hebben bij een ongeluk? Als je daar tegen knalt heb je sowieso verschillende breuken. Voor hetzelfde geld knalt hij tegen zo een ijzeren pilaar van die vangrail of tegen de vangrail zelf.

In feite zijn die dingen niet echt gemaakt voor fietsers hé.Of met je helm blijven haperen/hangen aan die vangrail, je mag er niet aan denken![]()
Diezelfde José die aan de tussensprint zei dat VA na de sprint ging afhaken?José De Cauwer: "Van Aert met stip favoriet, met stip! Woods? Die is al 37 hé, ik bedoel maar!"
Er is een reden dat ze (hier bij ons alvast) vangrails in de bochten aangepast hebben met een extra rail... Om motorrijders extra te beschermen, dit zou voor fietsers ook werken lijkt me.In feite zijn die dingen niet echt gemaakt voor fietsers hé.
Rogic vandaag echt super en Mas zichzelf toch wat opgeblazen?Mas zakt er nu ook wel door moet er een pak voorlaten. Beetje over zijn toeren gegaan.
O Connor zal misschien zelf aangegeven hebben dat het niet ging en Gall mocht doorrijden hé.lol Gall laat gewoon zijn kopman achter. Vreemd ploegje.