Vuelta 2024

Wie wint de Vuelta ?

• Roglic

Stemmen: 25 51,0%
  • Kuss

Stemmen: 3 6,1%
  • Almeida

Stemmen: 2 4,1%
  • Yates Adam

Stemmen: 7 14,3%
  • Mas

Stemmen: 1 2,0%
  • Landa

Stemmen: 3 6,1%
  • D.F. Martinez

Stemmen: 0 0,0%
  • Rodriguez Carlos

Stemmen: 1 2,0%
  • Carapaz

• Skjelmose

• Tiberi

• Uijtdebroeks

Stemmen: 5 10,2%
  • Arensman

• Gaudu

• Toch iemand anders (wie dan...)

Stemmen: 2 4,1%

• Totaal aantal stemmers
    49
Het is toch altijd gezelliger met twee :tongue:

Dik verdiend. Meteen van bij het begin van de etappe in de weer. Rit hard gemaakt en de rest doodgeknepen.

Knappe prestatie ook van Lecerf! En nu de Vuelta nog mooi rondmaken.

Lijkt me duidelijk dat verder doen nefast is voor hem, opgeven en grondig kijken wat er echt aan de hand is met zijn benen.

Het is wel een bijtertje natuurlijk (ik herinner me dat ene WK bij de beloften of junioren nog).

Ook extra pijnlijk om op te geven, want kon ook de Giro al niet uitrijden. Zal mentaal een klap zijn.

Maar idd, echt veel zin lijkt dit niet meer te hebben...

Ik zou er niet van schrikken als hij morgen gewoon niet meer start.
Zonder context kan je niks concreet zeggen, maar voorlaatste rijden heeft echt geen enkele reden.

Iemand die weet waar Kung nog naar piekt ? Is het WK itt nog iets voor hem ?

Is toch aan een deftig Vuelta bezig (zonder top top resultaat wel)

WK in eigen land, daar zit die ongetwijfeld mee in zijn hoofd.

Klimt goed in deze Vuelta idd. Maar precies toch al even geleden dat we een goede TT van hem gezien hebben, niet?

Waarschijnlijk, maar het parcours is te zwaar toch voor hem ? Heb het nog niet bekeken maar als ze zeggen dat het voor pogi is.

Het was me gewoon opgevallen dat hij altijd meesprint en hem nooit in de bus zet.

Zijn tijdrit begin van de Vuelta was redelijk maar nog niet wat we van Kung gewend waren vorige jaren.

Waarschijnlijk, maar het parcours is te zwaar toch voor hem ? Heb het nog niet bekeken maar als ze zeggen dat het voor pogi is.

Het was me gewoon opgevallen dat hij altijd meesprint en hem nooit in de bus zet.

Zijn tijdrit begin van de Vuelta was redelijk maar nog niet wat we van Kung gewend waren vorige jaren.
Maar de TT is veel vlakker dan de wegrit. Wel langer dan we tegenwoordig gewend zijn (ik dacht iets van een 45 km)

In de wegrit zal Zwitserland wel alles op Hirchi zetten, die terug in goede doen is. Maar je weet maar nooit op zo'n WK, gebeurt wel vaker dat een onverwachte snuiter toch nog brons pakt ofzo.

Interview Lennert van Eetvelt op Sporza: "benen voelen goed, maar ik kan moeilijk ademhalen", ook Covid?

Volgens het overzicht al vijf opgaves wegens Covid

Interview Lennert van Eetvelt op Sporza: "benen voelen goed, maar ik kan moeilijk ademhalen", ook Covid?

Volgens het overzicht al vijf opgaves wegens Covid

Negatief getest, maar ik verwacht dat die morgen of overmorgen wel gewoon positief test. Alé, hij kan nauwelijks een peloton volgen dat helemaal niet doorrijdt. Heet ook geen zin op deze manier.

Vandaag weer voordeel Roglic. Vuelta gaat echt alle kanten op. En stel je voor dat Mas hem een keer zou winnen :o. Is weer de goeie Mas die we terugzien.

Terug
Bovenaan