Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeker omdat Pacher een waanzinnig sprintkannon is.Ik ga dit niet jinxen en zeggen dat dit wel bijna binnen is voor de renner van FDJ.

Pacher is zo'n extreem goeie sprinter dat hij VA de overwinning gunt. Je moet op een goed blaadje staan bij de concurrentie hé!Zeker omdat Pacher een waanzinnig sprintkannon is.
Zo een aankomst a deux heeft hij nog nooit verloren!

Lijkt me duidelijk dat verder doen nefast is voor hem, opgeven en grondig kijken wat er echt aan de hand is met zijn benen.Uijtdebroeks als voorlaatste.
Lijkt me duidelijk dat verder doen nefast is voor hem, opgeven en grondig kijken wat er echt aan de hand is met zijn benen.
Iemand die weet waar Kung nog naar piekt ? Is het WK itt nog iets voor hem ?
Is toch aan een deftig Vuelta bezig (zonder top top resultaat wel)
Maar de TT is veel vlakker dan de wegrit. Wel langer dan we tegenwoordig gewend zijn (ik dacht iets van een 45 km)Waarschijnlijk, maar het parcours is te zwaar toch voor hem ? Heb het nog niet bekeken maar als ze zeggen dat het voor pogi is.
Het was me gewoon opgevallen dat hij altijd meesprint en hem nooit in de bus zet.
Zijn tijdrit begin van de Vuelta was redelijk maar nog niet wat we van Kung gewend waren vorige jaren.
Interview Lennert van Eetvelt op Sporza: "benen voelen goed, maar ik kan moeilijk ademhalen", ook Covid?
Volgens het overzicht al vijf opgaves wegens Covid