Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar 56s?
Op een klim van misschien 3km. Ik denk niet dat ze zich nog veel zorgen maken om O'Connor.
Almeida Covid blijkbaar. Dat beestje zal nog een paar klassementsrenners naar huis sturen de komende 2 weken denk ik.

Heeft Bora de ploeg daar voor? Gisteren zat Roglic ook al vrij snel alleen (met Vlasov wel nog verderop)Van Eetvelt nog goed hersteld, niet dat hij anders mee was geweest met de besten, maar was toch 10s dichter geeindigd anders.
Oconnor zal die trui nog wel even houden, maar hij is echt wel zeer kwetsbaar. Als ik Bora ben ga ik morgen bijvoorbeeld al op de 2e klim vol.
Heeft Bora de ploeg daar voor? Gisteren zat Roglic ook al vrij snel alleen (met Vlasov wel nog verderop)
Deed net hetzelfde op Oropa, geprobeerd Pogacar te volgen en zichzelf keihard opgeblazen.O'Conner begon heel erg goed, reed zelfs eventjes naast Roglic aan het begin. Maar uit eindelijk toch wel ferm weggezakt en nog veel volk tussen hem en Roglic moeten laten. Ze gaan er toch nog werk van moeten maken maar het ziet er inderdaad een stuk beter uit voor Roglic dan bij het begin van de rit.
Was dan ook oerdom eh. Hoezo denk jij dat je Pogacar kan volgen als Ben O’Connor zijnde.Deed net hetzelfde op Oropa, geprobeerd Pogacar te volgen en zichzelf keihard opgeblazen.
Gisteren waren die al snel weg, zeker MartinezLipowitz vandaag toch goed. Martinez zijn werk gedaan. Vlasov natuurlijk door die val weg geslagen. Ik denk het dus wel. 't is niet dat er een vallei tussen die beklimmingen is. Perfecte etappe om van ver te gaan imo. Roglic moet natuurlijk proberen om bijvoorbeeld Mas en nog een paar anderen mee te nemen. Dat kan wel denk ik.
Straks misschien terug wel, Yates is mee in een grote groep. Het nadeel is wel dat Gaudu ook mee is dus ze gaan geen minuten krijgen denk ik.In de breedte zo'n sterke ploeg en nog voor de eerste rustdag geen man meer in de top 15, dat valt wel dik tegen.
Gaan ze nu een groep met Yates gewoon 5 minuten cadeau doen?
Ik snap echt niks van deze Vuelta
Komen hier natuurlijk ook niet met de ploegen aan de start zoals ze in de Tour soms hebben. Bij Bora hebben Martinez, Lipowitz en Vlasov ook al mindere tekenen gegeven dus als je vanaf km 1 volle bak begint te knallen hoelang hou je dan nog volk over? Misschien daarom dat ze toch wat proberen op safe te spelen al speel je natuurlijk ook gevaarlijk spel door dit soort groepen teveel tijd te geven. Is een moeilijke evenwichts oefening.
Yates gaat nu wel nog 55km alleen moeten doen
Voor het klassement zal het dus nog wel meevallen