Ik begrijp deze post niet goed? Kuss oogt momenteel ook gewoon de sterkste van de drie, hoe is dat dan 'laten winnen' en 'waanzin'?Ik vraag me vooral echt af wat Jumbo Visma nu gaat doen. Stel je voor dat Kuss vandaag stand houdt, dan zou er een situatie kunnen ontstaan waarin JV beslist om Kuss te laten winnen. Dat zou wel de ultieme grap zijn : winst in een grote tour weggeven. Het zou JV heel wat publiciteit in de VS kunnen opleveren (een Amerikaanse renner die een Tour wint), maar ze hebben natuurlijk een echt Europese sponsor, dus niet zeker dat ze dat gaan doen... Maar 't zou echt wel waanzin zijn.
Zolang Kuss er niet doorzakt neem ik trouwens aan dat Jumbo hem niet bewust uit het rood wil rijden... Dat heeft toch niets te maken met laten winnen. Als straks Ayuso demarreert en Kuss kan niet mee, maar Roglic/Vingegaard wel gaan ze uiteraard niet bij Kuss blijven, maar ik mag toch hopen dat ze hem niet zelf gaan aanvallen na wat we gisteren gezien hebben.

. Cattaneo weer op de afspraak echt wel de beste helper van Evenepoel hier, zijn gewicht in goud waard.