Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Remco zal zich mogen bezinnen.
Indien niet ziek en “gewoon” slechte dag, wat dan met zijn toekomst voor een grote ronde ?
Hooggebergte was vorig jaar ook al lastig in de Vuelta en nu was het direct parkeren.
Focus op tijdrit en eendaagswedstrijden zoals LBL, Waalse Pijl en Lombardije?
Tien minuten! DekloktiktEerst binnen komen zou ik zeggen ja![]()
??????????????????? Hij won vorig jaar de Vuelta waar haal je het dan dat hij geen toekomst heeft in een grote ronde?
Remco zal zich mogen bezinnen.
Indien niet ziek en “gewoon” slechte dag, wat dan met zijn toekomst voor een grote ronde ?
Hooggebergte was vorig jaar ook al lastig in de Vuelta en nu was het direct parkeren.
Focus op tijdrit en eendaagswedstrijden zoals LBL, Waalse Pijl en Lombardije?
Goh, we hebben ook niet alles gezien hé. Herinner je je Eugene Christoph nog op diezelfde Tourmalet? Ik wel, ik zie hem nog wandelen.Op een slechte dag verlies je toch geen 10-20min? Zelfs met een hongerklop verlies je geen 10-20min. Er is allicht meer aan de hand.
Zelfs al was het een slechte dag verandert dat toch ook niets aan zijn ambities omdat je één keer door het ijs zakt, Remco is een renner voor ritten koersen te rijden, een zeer goeie zelfs dus ik zie niet waarom hij plots iets anders zou moeten doen?
Leedvermaak?Eerst binnen komen zou ik zeggen ja![]()
Hoe prachtig zou dat zijn! Het is hem van harte gegund.Kuss wel meer en meer kans om zo effectief de vuelta te winnen , wie zal hem aanvallen ? Ayuso dan ?
Goh, we hebben ook niet alles gezien hé. Herinner je je Eugene Christoph nog op diezelfde Tourmalet? Ik wel, ik zie hem nog wandelen.
Als hij morgen start zie ik hem volgende wel nog 1 of meer ritten winnen. Hij heeft genoeg achterstand om vrijheid te krijgen, de dagen dat hij niet mee is kan hij laten lopen en extra energie sparen.Vaag wel ja maar heb daarna 4 jaar aan het front gezeten dus alles van daarvoor is wat wazig.
Nu serieus antwoord als het al in het kopje zit om morgen niet meer te starten of in een ideaal scenario (maar extreem onwaarschijnlijk) krachten sparen om nog een ritje te pakken ofzo, zou het inderdaad kunnen dat hij extreem laten lopen heeft.
Als hij morgen start zie ik hem volgende wel nog 1 of meer ritten winnen. Hij heeft genoeg achterstand om vrijheid te krijgen, de dagen dat hij niet mee is kan hij laten lopen en extra energie sparen.
Thomas is ook veel minder een winnaar, die heeft op 18 jaar 24 overwinningen, Remco heeft er 48 op 5 jaar.Zo simpel is dat niet. Zie Thomas die wint ook zomaar geen ritje. Als je echt een slechte dag hebt herstel je daar zo vlot niet van dan is het dikwijls gewoon helemaal op en mag je ook de komende dagen overleven.
Ze gaan die niet zomaar laten rijden hoor , nuja denk ook niet vandaag slecht , morgen winnen .Thomas is ook veel minder een winnaar, die heeft op 18 jaar 24 overwinningen, Remco heeft er 48 op 5 jaar.