Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Behoorlijk zeker dat die het gewoon heeft laten lopen uit pure teleurstelling en geen extra energie meer heeft verspild. Wellicht had hij het nog in de perken kunnen houden tussen 10 en 15 minuten, maar ja wat maakt dat voor hem nog uit?Hoe kan je nu met een offday 27 minuten verliezen? Dat vind ik toch wel ongelooflijk veel? (heb er geen verstand van maar bon)

Ziek echt wel niet vermoed ik. Volledig leeg schijnt.. meer info is er nog niet.Net de video gezien na de finish. Ziet er toch niet ziek uit als je het mij vraagt.
Wil misschien ontslagen worden van Lefèvre om naar ineos te kunnen.
(graptjen e Pol, voordat ik hier direct 10 meldingen krijg)
Ziek echt wel niet vermoed ik. Volledig leeg schijnt.. meer info is er nog niet.
Hij wou ook geen interview geven na de finish. Ergens wel begrijpelijk ook denk ik. De media en andere non-believers/haters (niet u en ook niet iemand van dit forum!) zullen hem wss de dieperik inschrijven.
Na de Vuelta zal er mss wel het één en ander duidelijker worden ivm zijn toekomst qua ploeg?
Lijkt me ook dat ie op een bepaald punt ook moet gedacht hebben, ik ga me hier ook niet pleuris rijden om dan "maar" 10 min te verliezen.
Dan liever op het gemak binnen komen en mss nog een vrijgeleide krijgen komende dagen om nog een rit te winnen ofzo.
Hopla hier al den eersten die direct twijfelt aan zijn ronde-capaciteiten door een off-day.. Denk dat hij al meermaals bewezen heeft dat hij wel degelijk een grote ronde kan rijden voor een goed klassement en winst. Mensen vergeten snel... Vuelta 2022..Remco zal zich mogen bezinnen.
Indien niet ziek en “gewoon” slechte dag, wat dan met zijn toekomst voor een grote ronde ?
Hooggebergte was vorig jaar ook al lastig in de Vuelta en nu was het direct parkeren.
Focus op tijdrit en eendaagswedstrijden zoals LBL, Waalse Pijl en Lombardije?
... Neen, dat telt niet enzovoorts... ¨sarcasmmodus¨En Vingegaard draait toch gewoon goed mee in de Vuelta? Met een hele Tour in de benen... en wat voor één.Heeft Remco ook gewoon niet te vroeg gepiekt dan? Met San Sebastian en dat WK in de tussentijd?
Heeft Remco ook gewoon niet te vroeg gepiekt dan? Met San Sebastian en dat WK in de tussentijd?
Horner was ook een ronderijder??????????????????? Hij won vorig jaar de Vuelta waar haal je het dan dat hij geen toekomst heeft in een grote ronde?