Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Steile klim vandaag hoor. En slecht weer voorspeld. De Jumbo’s en Ayuso zullen er weer voor gaan. Lukt het Evenepoel om aan te haken? Hij zal een betere dag moeten hebben dan donderdag. Het verlies tot een halve minuut beperken zou niet slecht zijn.
Hoezo? Vergeten waar hij vorig jaar het grote verschil maakte?Slecht weer en evenepoel is geen goeie combinatie. Gaan ze van proberen te profiteren bij jumbo denk ik.
Tja dat was dan ook nooit in beeldHoezo? Vergeten waar hij vorig jaar het grote verschil maakte?

Hoezo? Vergeten waar hij vorig jaar het grote verschil maakte?
Niet graag betekent niet automatisch niet goed. Bij mijn weten heeft hij nog niet getoond slechter te rijden bij slecht weer.Ja dat wel, maar hij heeft al meermaals zelf gezegd dat hij echt niet graag rijdt in slecht weer. Nuja, niemand waarschijnlijk buiten de echte flandriens.
Ritwinst voor Roglic he. Dat leek mij ook de bedoeling te zijn. (En eventueel als bonus Remco eraf, maar dat was niet priori 1 vandaag)Jumbo ganse dag zich kapot gereden om dan gewoon niks te doen met de kopstukken?
Niks kunnen doen is beter gezegd.Jumbo ganse dag zich kapot gereden om dan gewoon niks te doen met de kopstukken?

Volgens mij Remco nipt in het rood? Niet?Sterk gereden van Remco, maar toch weer hoogdag voor Jumbo. Ritwinst en rode trui.
Kuss heeft rood.Volgens mij Remco nipt in het rood? Niet?