_Pe_
Well-known member
Ik denk dat je mijn woorden wat uit de context trekt. Ik stel voor dat je mijn eerste post eens herleest. Ik het letterlijk geschreven dat ik het een mooie en verdiende overwinning vond van Evenepoel. en ik heb geschreven dt ik niet echt de indruk had dat Vingegaard echt probeerde van te winnen. Niet meer, niet minder.Straks ga je nog beweren dat TJV Remco bewust wat voorsprong geeft om hem wat valse hoop te geven.
Ik heb zelfs nergens geschreven dat Vingegaard gewonnen zou hebben indien hij geprobeerd zou hebben. Ik twijfel er zelfs aan indien hem dat gelukt zou zijn. Ik heb enkel geschreven dat hij volgens mij niet echt geprobeerd heeft. Het is nog veel te vroeg. Op die seconde, of paar seconden die hij gisteren verloren heeft, zal het niet aankomen. Het echte gevecht moet nog komen.
ik weet niet meer welke ritten precies maar in de eerste bergetappes reed Pogacar tot 2 keer toe Vingegaard op enkele seconden. Eerste keer was het maar 1 of 2 seconden, de 2de keer waren het een 4tal. Maar in de 2de week van de tour, toen de etappes wat Vingegaard wat beter lagen, liet hij zien wie de beste van de 2 was. En ik zeg enkel dat het me niet zou verwonderen dat we nu hetzelfde gaan zien gebeuren. Vingegaard hoeft nu nog niet aan te vallen. Zijn tijd komt nog wel. Indien hij voorlopig Remco binnen enkele seconden kan houden zit hij gebeiteld. Ik zeg hier ook helemaal niet dat ik dat hoop. Ik ben gewoon nog niet zo euforisch als heel veel anderen blijkbaar.Over welke 2 beklimmingen heb je het nu eigenlijk in de Tdf?
Haat ? Maar waar haal je het idee dat ik hem zou haten ? Omdat ik niet sta te joelen als een kleuter die een lollipop gekregen heeft wanneer Remco wint ? Nogal spijtig dat je je mening niet mag zeggen zonder als Remco-hater bestempeld te worden.Soms hoop je gewoon dat Remco opnieuw de rode trui pakt zodat mensen gewoon weer extra kunnen zeuren. Kan echt niet begrijpen waar al die haat vandaan komt. Ik denk gewoon: fuck yeah, Belgische renner die op topniveau meedraait.
Ik haat hem niet. Ik ben ook geen fan van hem. Maakt niet uit. Ik ben ook geen fan van Vingegaard en nog minder van Roglic. Waarom zou ik van 1 van die mannen een fan moeten zijn ? Ik zie niet in waarom. Ik ben fan van de koers.
En het feit dat het om een Belg interesseert mij al helemaal geen bal. Ik ben niet chauvinistisch. Ik zie niet in waarom ik meer voor iemand zou moeten supporteren die toevallig binnen dezelfde fictieve lijnen op de wereldbol geboren is als ik. Dat gaat al helemaal aan mij voorbij. Fijn voor sommige mensen dat ze dat gevoel hebben. Voor mijn part doeken ze dit kutland op. Dan zijn we daar ook al weer van af.
.

)