Die lag daar ook ergens tussen wss?Waar was Oumi trouwens?![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die lag daar ook ergens tussen wss?Waar was Oumi trouwens?![]()
Omdat hij wint natuurlijk. Daardoor rijdt hij een tijdje zonder handen rechtdoor over de finishlijn voor de foto's en dergelijke. Op de moment dat hij realiseert dat ze te kort staan is het al te laat natuurlijk.Hiermee ben ik het eens.
Ik merk op dat sommige mensen zich afvragen: Waarom is Remco de enige die valt? De rest valt toch niet? Dus het is toch volledig zijn schuld?
Omdat Remco als winnaar zijn handen naar omhoog steekt (logisch) en daardoor een paar meter extra verliest tov de anderen die meteen in de remmen gaan.
Het is dus inderdaad zoals je zegt deels zijn schuld, maar ze staan daar ook gewoon heel kort na de finish op nen hoop bij elkaar.

Lijkt me logisch dat pinarello en specialized een struikelblok is. Pinarello is al sinds sky trouwe leverancier en heeft veel geïnvesteerd in het project. Specialized wil hun posterboy niet verliezen.
Dan is het de vraag die de diepste zakken heeft en wie het meeste wil blijven innoveren.
En ik denk dat specialized dat gaat winnen![]()

Zou heel raar zijn aangezien Contador heel zijn leven op Trek en specialized heeft geredenPinarello heeft nog een contract met Ineos tem 2024 dacht ik , dat is dus wel af te kopen
Pinarello kan ondertussen de ploeg van Contador gaan sponsoren en daarom wist die dat
Nee, We zullen zien speculeren heeft niet veel zin meer![]()

En hij zijn eigen fietsenmerk heeftZou heel raar zijn aangezien Contador heel zijn leven op Trek en specialized heeft gereden
Speculeren gaat weinig opbrengen. Maar dat er iets gaande is daar kunnen we echt wel zeker van zijn.
Misschien komt de fusie ook gewoon na 2024 en is het contract met Pinarello geen probleem.Je kan ook remmen als je ziet dat het zwart ziet van het volk eh
Als je kijkt dan zie je dat hij gewoon af komt gereden en ervan uit gaat dat ze uit de weg gaan, wat maar half gebeurt. Die zone is te klein voor al het volk, maar je kan ook een beetje anticiperen ook.
Over de tijdrit had hij gelijk, over gisteren ook. Maar het is vooral de manier waarop dat een beetje jammer is.
Zeker als je al elke dag spel ligt te maken. Dan moet je misschien eens kijken om uw stijl tijdelijk misschien iets te temperen
Lijkt me logisch dat pinarello en specialized een struikelblok is. Pinarello is al sinds sky trouwe leverancier en heeft veel geïnvesteerd in het project. Specialized wil hun posterboy niet verliezen.
Dan is het de vraag die de diepste zakken heeft en wie het meeste wil blijven innoveren.
En ik denk dat specialized dat gaat winnen![]()
Dit weekend stond in de krant dat Pinarello een sta-in-de-weg is voor de – tot nader order hypothetische – overstap van Evenepoel naar Ineos. Die zou pas haalbaar zijn na 2024, wanneer het contract tussen Pinarello en Ineos afloopt en de deur open staat voor Specialized, dat uiteraard met Evenepoel is gelinkt.
Fausto Pinarello is echter duidelijk als we het aflopende contract ter sprake brengen: “Wat er gebeurt na 2024? Dan doen we nog eens vier jaar verder. We werken in olympische cycli. Dat is zo met de Italiaanse federatie en ook met Team Ineos.”
Maar zijn stijl is gewoon arrogant.
Dat interview op lanterne rouge is wel aan te raden voor de mensen die hem een eikel vinden.Dat onthou ik vooral van die rit ja. Los gewonnen. Vinegard kansloos, en Roglic helemaal. En die zitten daar bij 5 Jumbo mannen ofzo.edit: Om nog maar te zwijgen over op welke manier hij die rit gisteren gewonnen heeft. Hij rijdt ze er allemaal af.
Ook maar triestig dan, als een ritwinst al te min is om 200-300 meter voor te sprinten, zeker met twee sprintetappes die volgen waarbij men normaal goed zal kunnen uitrusten.bwa... Mooie overwinning ja. Verdiend gewonnen. Maarik kan me toch niet van de indruk onttrekken dat de mannen van Jumbo weinig interesse hadden in de ritwinst. Gewoon nu de schade beperken en aanvallen wanneer het hun past, net als ze in de TdF hebben gedaan. Toen dachten ook velen, inclusief ik, dat Pogacar de meerdere was van Vingegaard. Totdat die laatste eens echt het onderste uit de kan haalde.
Dat interview vandaag met Cian voor de start op Sporza, wat een vrolijke jongen
Zelden iemand zo blij gezien in de koers
Heeft die iets gesnoven ofzoDat interview vandaag met Cian voor de start op Sporza, wat een vrolijke jongen
Zelden iemand zo blij gezien in de koers

Maarik kan me toch niet van de indruk onttrekken dat de mannen van Jumbo weinig interesse hadden in de ritwinst.

Nee nee, toffe aimabele kerel. Benieuwd of hij 3 weken op niveau fietsen al aankan. Kan rustig groeien, aangezien de media aandacht toch vooral naar Remco gaat. Het zal misschien niet echt een winnaarstype worden, maar ik hoop dat hij ooit wel kan meedoen voor een podium in een GT.