Jose en Renaat weten het nog nietEDIT: nu begint het te dagen bij hen
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jose en Renaat weten het nog nietWas dat 10 euro aan 501?!![]()

Eerst zien dat ze uitbetalen hé. Heb zo ook ooit een live bet gehad die geannuleerd werd door "onjuiste" odds.
Meteen afhalen en e vat !Het staat wel al op mijn Unibet account, dus ik neem aan dat het in orde is?
Meteen afhalen en e vat !

Mooi zo, meant to beEerst zien hoe dat hier moet, mijn eerste gok in 6 jaar![]()

Screenshot pleaseJep, en nog eens 10 euro aan 101
Nog wachten met vieren totdat dat geld echt op mijn rekening staat![]()

Ja, er scheelt toch iets met dat ventje.De mannan van Jumbo high fives aant geven en aant lachen, Evenepoel weer met agressief gedrag na de meet. :/
Het staat wel al op mijn Unibet account, dus ik neem aan dat het in orde is?
Wie maakt een poll voor de Vuelta BBQ op @Slackmans zijn kosten?Meteen afhalen en e vat !
Hij zegt gewoon wat iedereen denkt - alleen TE luid op.Ja, er scheelt toch iets met dat ventje.
Oké dat dit niet leuk was, maar er zijn toch andere manieren om dat te uiten.
De mannan van Jumbo high fives aant geven en aant lachen, Evenepoel weer met agressief gedrag na de meet. :/
Hij zegt gewoon wat iedereen denkt - alleen TE luid op.
Dat is iets dat je beter binnenkamers bediscussieert.
Agressief? Wie heeft hij wel klappen gegeven dan? Omdat hij boos is na een schandalige organisatie? Je zag niks en daar moesten de renners dan volle bak door rijden dat is gewoon onverantwoord. En je weet toch hoe donker worden werkt? Hoe laat hoe donkerder. Weet je wie als laatste starten en dus in het donkerst moest rijden? Ja QS dus je vergelijking slaat nergens op.
Ja, er scheelt toch iets met dat ventje.
Oké dat dit niet leuk was, maar er zijn toch andere manieren om dat te uiten.

Grinta?in Italie noemen ze dat passie![]()