Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik volg het wielrennen ook op een Nederlands forum, waar een stel Nederlanders zitten die Remco Evenepoel echt niet kunnen luchten, en die vinden de reactie van Remco deze keer allemaal perfect normaal.
Ik vind niets terug in de regels van ASO hierover. Ze zeggen dat het individueel te beslissen is voor elke tour welke rijder die telt, maar niet dat het het achterwiel moet zijn waar de tijd stopt. Indien iemand hier meer info over heeft dan hoor ik het graag.Het achterste van het achterwiel loodrecht op de streep, zou ik denken in deze context.
Wat nogal vreemd lijkt, want in de gewone koers is dat het voorwiel.
Heb de beelden even gekeken, vertraagd en het lijkt me effectief het achterwiel te zijn.
Het is een driftkikker ja."als er kritiek is op Remco's uitlatingen is het omdat die altijd kinderachtig zijn"
Zo dan.
''t is een driftkikker
Ik durf het bijna niet vragen, maar wie was die tweede renner van Ineos?Het is een driftkikker ja.
Maar hij heeft in deze wel overschot van gelijk en hij is hier voor de eindoverwinning dus logisch dat hij hier een duidelijk statement maakt.
Hij is heel veeleisend en durft ook mijn mening te zeggen.
Maar als je dan alles ziet waar hij ontspannen is dan is het echt wel een aardige toffe kerel.
Je moet maar eens naar zijn laatste YouTube video kijken. Hij is zelfs niet beschaamd om een renner die meer dan hem verdient te trakteren op koffie en taart!
Remco rijdt pas vanaf volgend jaar in dezelfde ploeg als De Plus heDe Plus die wegvalt is jammer en ook een nadeel voor Evenepoel. Want Laurens ging heel veel werk opknappen dat nu iemand anders zal moeten doen. Remco zal moeten profiteren van de strijd bergop tussen de sterke blokken TJV, Ineos, UAE en Bora. De Plus is een belangrijke schakel die daarbij wegvalt.

Zoveel blonde gasten rijden er nochtans niet met ineosIk durf het bijna niet vragen, maar wie was die tweede renner van Ineos?
En ja idd, die tweede video op zijn kanaal is wel top!

Op hun site is enkel Magnus Sheffield blondZoveel blonde gasten rijden er nochtans niet met ineos
Hij rijdt de vuelta alvast niet![]()

Ik zou de rit annuleren als het regent. Enkel nog droge ritten!Dat wegslaan van die microfoon hoefde helemaal niet. Dat hij verbaal boos is na de aankomst, daar is niks mee en daarin had hij ook overschot van gelijk.
Vandaag blijkbaar ook een super-natte dag in de Vuelta? Hopelijk geen volgende slachtoffers...
Bepaalde straten zijn op dit moment gewoon rivierIk zou de rit annuleren als het regent. Enkel nog droge ritten!
Bepaalde straten zijn op dit moment gewoon rivier
Voldoen niet aan UCI regelsDe juiste materiaalkeuze doet veel!
![]()
Tijden genomen op de Montjuic, maar wel nog boni's aan de finish![]()
En dat is volgens de reglementen blijkbaar niet toegestaan, er zouden boetes kunnen volgen.Op Twitter gelezen (o.a. van De Gendt) dat ze na de aankomst blijkbaar nog 6 km met hun fiets door het verkeer moesten om aan hun bus te geraken![]()