Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee zeker niet , maar de verwachtingen zijn wel van dat niveau , al vrees ik er toch wel voor wanneer Vingegaard en Pogacar voluit gaan.Mag hij enkel de Tour rijden als hij kan winnen ofwa?
Ja al die 40 man voor hem zijn zo een goede klimmers.
daarom dat hij vorig jaar een zware bergetappe won in de Vuelta?Te ziekgevoelig , zware bergetappes ook niet geheel zijn ding .
concurrentie niet niveau van een tour he .daarom dat hij vorig jaar een zware bergetappe won in de Vuelta?
Jij zegt gewoon dat zware bergetappes zijn ding niet zijn terwijl hij er wel al gewonnen heeft en getoond heeft dat ie die aankanconcurrentie niet niveau van een tour he .
Je begrijpt toch wel wat hij zegt?Jij zegt gewoon dat zware bergetappes zijn ding niet zijn terwijl hij er wel al gewonnen heeft en getoond heeft dat ie die aankan
Nee ik snap het niet want het slaat gewoon op niets daarom dat ik er ook op reageerJe begrijpt toch wel wat hij zegt?
Dat Remco die zware bergetappe van vorig jaar vermoedelijk niet gewonnen had als dit Jumbo daar aanwezig was.Nee ik snap het niet want het slaat gewoon op niets daarom dat ik er ook op reageer
Ja klopt, deze ronde zijn er plots 50 betere bergbeklimmers jaconcurrentie niet niveau van een tour he .
Ik vrees dat die hier zeker 10 minuten aan zijn broek gaat krijgen en zelfs moet vrezen dat top 20 niet meer mogelijk is.Hoeveel kans is er dat ge er toch nog doorkomt in zo een rit ? Rotslecht gevoel maar dan ineens beter en alles kapot rijden ?![]()
Zie je hem meekunnen met Pogacar en Vingegaard ? Meerdere etappes ?Nee ik snap het niet want het slaat gewoon op niets daarom dat ik er ook op reageer
Dat zijn ook 2 speciale gevallen. Misschien niet, misschien wel. Maar met alle andere klimmers normaal gezien wel.Zie je hem meekunnen met Pogacar en Vingegaard ? Meerdere etappes ?
Opnieuw dat heeft hij niet geschreven. Hij schreef enkel dat zware bergetappes niet aankan/ligt. En dat is gewoon onzinDat Remco die zware bergetappe van vorig jaar vermoedelijk niet gewonnen had als dit Jumbo daar aanwezig was.
Geen idee, weet jij het? Maar dat was niet wat jij schreefZie je hem meekunnen met Pogacar en Vingegaard ? Meerdere etappes ?