Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja het is helemaal normaal dat Ganna beter klimt.Er moet niet altijd een excuus gezocht worden bij ziekte, Jumbo is gewoon ijzersterk.
Als gans zijn team bij hem kan blijven dan scheelt er wel iets héEr moet niet altijd een excuus gezocht worden bij ziekte, Jumbo is gewoon ijzersterk.

en op basis van wat precies weet jij dat?Niet goed genoeg om de tour te winnen.
Ja het is helemaal normaal dat Ganna beter klimt.
Wat voor zever zeg. Als er 50 man voor Remco rijden in een bergrit dan moet je wel excuses zoeken zoals bvb ziekte.Er moet niet altijd een excuus gezocht worden bij ziekte, Jumbo is gewoon ijzersterk.
Lijkt me logisch... waarom nog doorrijden... dit is einde seizoenSebiet stapt hij nog af...
Gaat Roglic gewoon maar een winst in een grote ronde weggeven, dat wil ik nog wel eens zien.Kuss wel meer en meer kans om zo effectief de vuelta te winnen , wie zal hem aanvallen ? Ayuso dan ?
Te ziekgevoelig , zware bergetappes ook niet geheel zijn ding .en op basis van wat precies weet jij dat?
Ook wel benieuwd naar de sfeer binnen Jumbo als het echt om de prijzen verdelen gaat.Gaat Roglic gewoon maar een winst in een grote ronde weggeven, dat wil ik nog wel eens zien.
Je kan het ook omdraaien hè.Gaat Roglic gewoon maar een winst in een grote ronde weggeven, dat wil ik nog wel eens zien.
Kuss mag demarkieren, hij staat aan kop. Maar gaat Roglic zijn eigen ploegmaat aanvallen ?Je kan het ook omdraaien hè.
Gaat Kuss zomaar een winst in een grote ronde weggeven? Dat wil ik nog wel eens zien.
Niet goed genoeg om de tour te winnen.
Er moet niet altijd een excuus gezocht worden bij ziekte, Jumbo is gewoon ijzersterk.