Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
RB echt waarmee zijn die bezig
Roglic komt aansluiten in de slotkm en Lipowitz begint door te trekken en hem er weer af te rijden. Als je leadout wil doen geef hem toch een moment om zich te herzetten.
Ik vraag me soms oprecht af wat is talent op een fiets in het wielrennen. Is toch ook ma puur wattages trappen. Zoals iemand als Remco op uw 20ste(?) een carriere switch maken is ook maar omdat de aanleg om vermogens te trappen aanwezig is.

in het hedendaagse wielrennen wint diegene met de grootste motor, en wordt die met de tweede grootste tweede. Zelfs de beste ploeg hebben wordt bijna bijzaak.Dat is net zoals een marathon lopen onder de 2 uur he
Het is toch ook maar gewoon uw ene voet voor de andere zetten![]()
Het is wel meer dan zuiver het vermogen kunnen ontwikkelen, je moet kunnen sturen en bovenal moet je ook je vermogen kunnen omzetten in snelheid wat minder evident is dan het op het eerste zicht zou lijken.Wat me er aan doet denken dat ge ze net zo goed allemaal op een hometrainer kunt zetten, dan kunnen ze geen mechanische pech hebben. Beetje zoals die kermisattractie op TV om het snelst koersen om korting te krijgen op uw gasrekening.
: internet dat weg valt, sensor koppeling die weg valt...Lijkt er wel al wat op ja. Ik geef liever opbouwende kritiek dan altijd dat afzeiken en zich druk maken om fait divers.. Valt hier nog relatief mee op een paar enkelingen na. Hij kan beter stoppen met koersen als je sommigen hoort praten.Oei oei, als dat al "haterkesgedrag" is, is het toch heel ver gekomen hoor.
En Remco is misschien wel het beste voorbeeld dat het zo niet werkt. Dat is veruit de beste tijdrijder van zijn generatie, misschien wel ooit, maar er zitten genoeg renners in het peloton waar hij puur op vermogen niet aan de enkels van komt. Ganna lijkt het meest obvious, je kan die 22cm extra lengte wel meenemen in de virtuele calculatie maar zo eenvoudig is dat ook weer niet.
Vergelijk bv met een Pogacar, die is nog steeds wel een paar centimeter groter maar goed. Remco is duidelijk de betere tegen de klok maar ondanks het feit dat hij ook nog eens een paar kilo lichter is dan Pogacar wordt hij bergop, waar vermogen aan belang wint en aerodynamica aan belang inboet, gewoon vermorzeld.
Ik wens u toch heel veel succes om Remco in bijvoorbeeld een afdaling te volgen.Ik vraag me soms oprecht af wat is talent op een fiets in het wielrennen. Is toch ook ma puur wattages trappen. Zoals iemand als Remco op uw 20ste(?) een carriere switch maken is ook maar omdat de aanleg om vermogens te trappen aanwezig is.
Daarom dat ik gasten zoals Pidcock of Van der Poel wel graag bezig zie. Die gasten hebben ook extra skills zoals stuurmanskunsten..
Ik wens u toch heel veel succes om Remco in bijvoorbeeld een afdaling te volgen.
Zeker niet onderschatten
Als je van mij zo'n posts kan vinden, mag je mij er altijd mee verrassen. Ook die opmerking over "altijd dat afzeiken". Dus ik doe dat "altijd"?Lijkt er wel al wat op ja. Ik geef liever opbouwende kritiek dan altijd dat afzeiken en zich druk maken om fait divers.. Valt hier nog relatief mee op een paar enkelingen na. Hij kan beter stoppen met koersen als je sommigen hoort praten.
Misschien moet je mensen niet zo snel op één hoop gooien.Niet te persoonlijk nemenAls je van mij zo'n posts kan vinden, mag je mij er altijd mee verrassen. Ook die opmerking over "altijd dat afzeiken". Dus ik doe dat "altijd"?Misschien moet je mensen niet zo snel op één hoop gooien.
. Als je even in de post historiek duikt ga je zien dat quasi ditzelfde bericht al elvendertig keer eerder in dit topic is verschenen. Vanaf er ook maar de indruk zou kunnen ontstaan dat er kritiek geuit wordt aan het adres van een Belg duikt deze post opnieuw op, almost like clockwork.

![]()
UCI diskwalificeert Jan-Willem van Schip nu ook in de Ronde van Griekenland: "Ze naaien me weer" | sporza
De moeilijke relatie tussen Jan-Willem van Schip en de Internationale Wielerunie UCI kent een nieuw hoofdstuk. De Nederlandse renner is door de Wielerbond uit de Ronde van Griekenland gezet. Deze keer is de fiets niet de aanleiding voor de sanctie, wel de manier waarop hij zijn stuur vasthoudt...sporza.be
Van Schip doet het weer
Als ik naar die foto kijk is het eerste wat ik denk: dat stuur is toch nooit of the nimmer 40cm breed? Is dat niet verplicht door de UCI tegenwoordig?![]()

Zoals de meeste sturen zal het wel met lichte flair zijn. Tussen de shifters 32cm en buitenkant bocht 40cm zal wel gewoon kloppen, anders had hij niet mogen starten.![]()
UCI diskwalificeert Jan-Willem van Schip nu ook in de Ronde van Griekenland: "Ze naaien me weer" | sporza
De moeilijke relatie tussen Jan-Willem van Schip en de Internationale Wielerunie UCI kent een nieuw hoofdstuk. De Nederlandse renner is door de Wielerbond uit de Ronde van Griekenland gezet. Deze keer is de fiets niet de aanleiding voor de sanctie, wel de manier waarop hij zijn stuur vasthoudt...sporza.be
Van Schip doet het weer
Als ik naar die foto kijk is het eerste wat ik denk: dat stuur is toch nooit of the nimmer 40cm breed? Is dat niet verplicht door de UCI tegenwoordig?![]()
Ik bedoel u daar niet specifiek mee ivm dat "afzeiken".. Het valt gewoon op dat Remco nog geen beweging mag maken in een koers of er komt al commentaar op. Voorbeelden genoeg van andere renners die ook van hun oren maken, met hun armen zwieren en hun laten gelden in het peloton. Zowel nu als in het verleden maar daar wordt dan niets over gepiept uiteraard. Gewoon een vaststelling. Ieder zijn karakter leer er mee leven.Als je van mij zo'n posts kan vinden, mag je mij er altijd mee verrassen. Ook die opmerking over "altijd dat afzeiken". Dus ik doe dat "altijd"?Misschien moet je mensen niet zo snel op één hoop gooien.
Bedankt voor deze bijdrageNiet te persoonlijk nemen. Als je even in de post historiek duikt ga je zien dat quasi ditzelfde bericht al elvendertig keer eerder in dit topic is verschenen. Vanaf er ook maar de indruk zou kunnen ontstaan dat er kritiek geuit wordt aan het adres van een Belg duikt deze post opnieuw op, almost like clockwork.
. Ik verdedig gewoon renners als er volgens mijn onterechte kritiek wordt geuit. Dus niks clockwork.Remco is je dankbaar voor je bijdrage.Bedankt voor deze bijdrage. Ik verdedig gewoon renners als er volgens mijn onterechte kritiek wordt geuit. Dus niks clockwork.
Zeg beter iedere renner mag dankbaar zijn voor mijn bijdrage.Remco is je dankbaar voor je bijdrage.