Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Niks mooi aan. Neemt niet weg dat hij een geweldige renner blijft. Ik zet het er maar bij.
Die blokkeert mentaal ofzo geen idee. Of kijkt gewoon teveel naar zijn metertje. Of had al op voorhand de mindset van tis voor plek 3.Allez, hoe kan da nu remco? Al die frisheid & zoveel explosiviteit nog opt einde? Maar bij La Redoute niet 1 meter kunnen volgen?? Ik snap die toch echt ni
De vraag is idd hoever de groeimarge van een Seixas nog is. Renners staan veel jonger aan de top. Pogacar blijft de nr1.
Misschien hongerklopke en er nadien doorgekomen.Sterke sprint van Remco, prachtig podium.
Toch raar dat die er op La Redoute zo doorzakt.
Het is toch wel een trend de laatste tijd dat hij bergop niet goed genoeg is. Het kan niet elke keer te wijten zijn aan een hongerklop.Misschien hongerklopke en er nadien doorgekomen.
Zeker weten dat Seixas in de lange cols nog beter gaat renderen. De Deen gaat een pak voor de broek krijgen in Juli
Die plaats is al gereserveerd.Of die nu 2e of 3e wordt maakt weinig uit hé. Het is voor de eerste plek dat we strijd willen.
Die plaats is al gereserveerd.
Hij heeft waarschijnlijk snel gevoeld dat hij Pogi niet ging kunnen kloppen, mentaal al asap kop naar beneden, en dan alles op de sprint gezet zeker?Allez, hoe kan da nu remco? Al die frisheid & zoveel explosiviteit nog opt einde? Maar bij La Redoute niet 1 meter kunnen volgen met de eerste 8?? Ik snap die toch echt ni zu

Dat gat tov de rest op de redoute was van uit de lucht toch niet normaal! Op pakweg 2 min tijd
Vandaag zouden ze met z’n tweeën 3:45 gereden hebben![]()
![]()