Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Remco kan gewoon die hele steile klims niet verwerken en rijd altijd zijn eigen tempo daarop dat is toch al altijd zo gebleken
We moeten nu ook niet doen alsof het mentale aspect van 0 belang is.Tenzij hij straks zegt ik ben ziek, ma blijkbaar is de huidige wedstrijdbezetting toch ook teveel, anders krijg je dit niet uitgelegd toch ?
Feit dat die nu op kop rijdt van de achtervolgers lijkt mijns insziens toch niet dat hij ziek is of een slechte dag heeft.Tenzij hij straks zegt ik ben ziek, ma blijkbaar is de huidige wedstrijdbezetting toch ook teveel, anders krijg je dit niet uitgelegd toch ?
is dit kappen, gewoon feiten man al jaren...Hij loste nog voor de klim. Kijken jullie eigen of komen jullie gewoon kappen op Evenepoel?
called itEn nu gaat Remco wrs zitten klagen op zen medevluchters omdat ze niet voldoende meewerken zeker? Da zou wel het toppunt zijn maar typisch remco.

is dit kappen, gewoon feiten man al jaren...

Dan moet ie zeker de Tour niet rijden.We moeten nu ook niet doen alsof het mentale aspect van 0 belang is.
Een wedstrijd starten als Alpha dog VS een wedstrijd starten als outsider... zeker voor iemand als Remco die echt energie haalt uit afgetekend topfavoriet zijn en weten dat hij de beste man in koers is en de rest er af rijdt als het hem past. Met Pogacar aan de start is dat lastiger.
called it![]()
Misschien die wedstrijden eens nakijken, hij reed daar weg boven op Redoute en niet op die steile stukken pannekoek
Daar zeg je zoiets.Wout heeft hier Pogi van een waarschijnlijke 5/5 in de monumenten gehouden.
Niks mooi aan. Neemt niet weg dat hij een geweldige renner blijft. Ik zet het er maar bij.Mooi toch dat temperament. Ik ben fan van hem, als hij 3des word, heeft hij gewoon slim gereden
Hij rijd nu beter dan 20km geleden. Zat bij Bernal en is nu op de Roches naar de groep ervoor geglipt. Als hij niet meer recupureert waarom wordt hij dan weer beter in een wedstrijd?

Gewoon minder goed/snel dan vroeger bergop, is toch redelijk duidelijk neen?
Seixas heeft deze winter alvast wel nog een gigantische stap gezet. Hij was al héél goed vorig jaar maar dit voorjaar is toch al next level.De vraag is idd hoever de groeimarge van een Seixas nog is. Renners staan veel jonger aan de top. Pogacar blijft de nr1.