{BK}Black Devil
Well-known member
Vanag zondag zal het de hele week over Remco gaan. (Media's favoriet)
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Logisch hij is toch torenhoog favorietVanag zondag zal het de hele week over Remco gaan. (Media's favoriet)
Toch niet voor Luik.Logisch hij is toch torenhoog favoriet
klopt ik doelde op de Amstel ;-)Toch niet voor Luik.
Mag op dezelfde hoogte als pogacar in die koersToch niet voor Luik.
Nee, toch niet.Mag op dezelfde hoogte als pogacar in die koers
Heb je de ronde gezien? Daar speelde pogi met Remco zonder dat zelfs VDP het doorhad want die zat op zijn max.Mag op dezelfde hoogte als pogacar in die koers

Ik dacht dat er geen erger commentaarduo bestond dan Vannieuwkerke-Nys tot ik vandaag Vandegoor-Bakelants hoorde. Wat was dat zeg, kijken die mannen iets van koers of lonken die al eens naar de deelnemerslijst?Die commentators vandaag, de ene na de andere fout![]()
Ja amai, sinds de breuk met z'n vrouw/geliefde is dat niks meer.Ter plaatse gaan kijken. Pijnlijk om iemand als Dylan Teuns Holstheide boven te zien komen, happend naar adem, terwijl half het peloton al gepasseerd is. Je zou bijna vergeten dat het nog maar van 2022 geleden is dat die de Waalse Pijl won.
UrbanusGeen "Urbanus" in de klimklassiekers dit jaar.
(...)
Sindsdien is de Ier, die met zijn looks op Urbanus lijkt, altijd een te duchten tegenstander in de Ardennen.

Heeft op sommige momenten een beetje weg van de jonge Urbanus.![]()
Een smaakmaker minder: Ben Healy mist klimklassiekers na val in het Baskenland | sporza
EF Education-EasyPost moet het in de klimklassiekers stellen zonder kopman Ben Healy. De Ier liep vorige week een breukje op in zijn heiligbeen bij zijn val in de Ronde van het Baskenland.sporza.be
Urbanus![]()
Wat is er mis met Urbanus? Er is gene vriendelijker down to earth gast.![]()
Een smaakmaker minder: Ben Healy mist klimklassiekers na val in het Baskenland | sporza
EF Education-EasyPost moet het in de klimklassiekers stellen zonder kopman Ben Healy. De Ier liep vorige week een breukje op in zijn heiligbeen bij zijn val in de Ronde van het Baskenland.sporza.be
Urbanus![]()