WEG SFEER!!!
Je vergeet Lipowitz nog. Het valt nog te zien hoe deze zich uiteindelijk zal verhouden.
Alsook eerst nog even afwachten of Seixas ook in een grote ronde kan bevestigen.
Te goed om alleen maar eendagsrenner te zijn, goed kort door de bocht. Er is niks mis me dunkt om alleen maar een heerser te zijn in het eendagswerk en op de tijdritfiets.
De meeste vreugde had hij en heeft hij gebracht in dat werk. Zijn mooiste overwinningen zijn in dat werk.
Hij heeft al bewezen daar gewoon top te zijn.
Het heeft geen nut om een droom van een grote ronde na te jagen als je daardoor uw sterktes niet ten volle kan benutten.
Zonder op de zaken vooruit te lopen, liever nog enkele mooie overwinningen in het eendagswerk en WK worden, en 6 of 7de in de tour. Dan 4de of 3de worden en niet kunnen winnen in het eendagswerk en geen WK meer worden. Want hij heeft niet de luxe die Pogacar heeft, alvast voor zover we al gezien hebben, om in een seizoen de switch te maken en in beide uit te blinken. Hij heeft daar meer moeite mee. Maar
Ik denk dat hij dat zelf ook wel beseft. En hij voelt zich ook merkbaar beter als hij iets zwaarder staat.
Maar hij heeft al bewezen dat het wel kan, en moeilijk gaat ook. Deze tour zal alles uitwijzen, als het nu op niks uitdraait vrees ik toch dat er conclusies en beslissingen moeten genomen worden.