Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vdp zei zelf dat Philipsen met andere pedalen reed. Hij zei ook dat Philipsen zijn fiets niet moet afgeven (is niet zijn rol).Het enige dat relevant is is waarom Mathieu niet op de fiets van Philipsen kon. Ik dacht eerst modder in zijn plaatjes, want ik kan me niet inbeelden dat die effectief met verschillende pedalen rondrijden...?
Het enige dat relevant is is waarom Mathieu niet op de fiets van Philipsen kon. Ik dacht eerst modder in zijn plaatjes, want ik kan me niet inbeelden dat die effectief met verschillende pedalen rondrijden...?
Er is pas een ceremonie samen met de vrouwen dus er is niets te tonenAlle toont da podium toch eerst. Wavoor zever is dit (idem bij RVV)

Ja weet ik. Blijft gewoon dom. Duurt nog 1u30. Veel emoties ondertussen al wat afgekoeld.Er is pas een ceremonie samen met de vrouwen dus er is niets te tonen
Vdp zei zelf dat Philipsen met andere pedalen reed. Hij zei ook dat Philipsen zijn fiets niet moet afgeven (is niet zijn rol).
Ik vraag me af waarom.En toch is het zo blijkbaar, volgens VDP. Houdt ge inderdaad niet voor mogelijk.
Omdat ze een voorkeur hebben voor verschillende plaatjes?Ik vraag me af waarom.
Op Eurosport zeiden ze dat Philipssen met prototype pedalen rondrijdt. Geen idee welke.Omdat ze een voorkeur hebben voor verschillende plaatjes?
RTBF ging wild, zalig.

Karl komt niet authentiek over als ie zo doet (ok Karl komt nooit authentiek over)En nu de voorbereiding aanvatten richting Montreal?
En als Karl zo doet staat iedereen op zijn achterste poten.![]()
![]()
![]()
De kilometers vliegen voorbij, we zullen snel op de Vélodrome zijn.
Visma rijdt weer met goede banden precies.
Tegenwoordig is Roubaix maar een koers van 5u30
Zal niet voor Pogi zijn
Wie niet lek rijdt wint
Als MVDP geen pech krijgt wint hij.
Groep ganna gaat terugkomen precies
WVA spaart zijn volgende lekke band op voor 5km van de meet.
Wie niet lek rijdt wint lol
In VDP geloof ik toch niet meer, die heeft oneindig lang gebeukt tot wanneer hij bij Ganna kwam.
Dat wordt hier sebiet 50k man tegen man, jongens toch
Vdp toch de beste in koers.
Vannieuwkerke![]()
De pijp is uit bij VdP
Ik had niet de indruk dat VA slechter was dan VDP, VA had meer luxe om een beetje te kunnen pokeren.Gelukkig Poele met pech want als je zijn koers bekijkt dat was hij met voorsprong de beste. Proficiat Wout, eindelijk viel alles zijn kant op!
Dit dus.Moeilijk te zeggen imo. WVA leek echt ijzersterk, heeft het minder moeten tonen. Soit.

Nee, dikkere banden hebben net minder rolweerstand.betere banden ook, minder rolweerstand!