Voorjaar 2026

Het enige dat relevant is is waarom Mathieu niet op de fiets van Philipsen kon. Ik dacht eerst modder in zijn plaatjes, want ik kan me niet inbeelden dat die effectief met verschillende pedalen rondrijden...?
Vdp zei zelf dat Philipsen met andere pedalen reed. Hij zei ook dat Philipsen zijn fiets niet moet afgeven (is niet zijn rol).

Het enige dat relevant is is waarom Mathieu niet op de fiets van Philipsen kon. Ik dacht eerst modder in zijn plaatjes, want ik kan me niet inbeelden dat die effectief met verschillende pedalen rondrijden...?

En toch is het zo blijkbaar, volgens VDP. Houdt ge inderdaad niet voor mogelijk.

Bij UAE is het concept ploeg toch ook weinig aanwezig, tot 2 keer toe bijna niemand zich laten uitzakken en alleen moeten oplossen.
En ook die fietswissels kunnen stuk beter lijkt me, rij 20 meter verder en heb fiets klaar staan. Neen er achter stoppen en alles moeten uit/afhalen nog :S

Gelukkig Poele met pech want als je zijn koers bekijkt dat was hij met voorsprong de beste. Proficiat Wout, eindelijk viel alles zijn kant op!

Ja Vdp echt wel de wedstrijd verloren in het bos. Als er sneller kon gehandeld worden, had hij nog in die grote groep van Ganna gezeten.

Paasvakantie, tijd om te verbeteren

De kilometers vliegen voorbij, we zullen snel op de Vélodrome zijn.

Correct

Visma rijdt weer met goede banden precies.

Correct

Tegenwoordig is Roubaix maar een koers van 5u30

Fout, 5u16.

Zal niet voor Pogi zijn

Correct

Wie niet lek rijdt wint

Fout

Als MVDP geen pech krijgt wint hij.

Fout, pech was niet doorslaggevend, miserie bij fietswise wel.

Groep ganna gaat terugkomen precies

Fout

WVA spaart zijn volgende lekke band op voor 5km van de meet.

Fout

Wie niet lek rijdt wint lol

Fout, opnieuw. Da's het vak hernemen volgend academiejaar.

In VDP geloof ik toch niet meer, die heeft oneindig lang gebeukt tot wanneer hij bij Ganna kwam.

Correct

Dat wordt hier sebiet 50k man tegen man, jongens toch

Fout.

Vdp toch de beste in koers.

Moeilijk te zeggen imo. WVA leek echt ijzersterk, heeft het minder moeten tonen. Soit.

Vannieuwkerke :sick::sick::sick::sick:

Correct

De pijp is uit bij VdP

Correct.

Gelukkig Poele met pech want als je zijn koers bekijkt dat was hij met voorsprong de beste. Proficiat Wout, eindelijk viel alles zijn kant op!
Ik had niet de indruk dat VA slechter was dan VDP, VA had meer luxe om een beetje te kunnen pokeren.

Toen VDP bijna terug was trok VA alvast stevig door (wat uiteindelijk ook de beslissing gebleken is. Lees de doodsteek voor VDP) en moest Pogacar zich ook even reppen om te volgen. Hij was ook de enige die nog kon aansluiten bij VA.

Moeilijk te zeggen imo. WVA leek echt ijzersterk, heeft het minder moeten tonen. Soit.
Dit dus.

Sorry dat ik hier amper gepost heb. Ik heb mij in de zetel geplaceerd en dat was de juiste beslissing. VA zien winnen. :tongue:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan