Voorjaar 2026

En waarom zat er nog iets op dan? Misschien omdat hij zich wat gespaard heeft? Alsof die niet wilt winnen :sarcastic: .
Die mannen vooraan hadden ook de marge om niet vol te moeten gaan op het asfalt.
Als je nog zo kan wegspringen en volhouden dan zit er nog wat op. Enkele keren meerijden en dan kan je mogelijks voor de zege rijden. Ik zeg niet dat ie evenveel kop moest doen zoals Vdp en Pedersen maar een paar keer overnemen kon voldoende zijn

Niet meer dan normaal toch. Bij Eurosport vroeg die letterlijk aan MvP ‘is it normal you congratulate Wout?
Like wtf. Pech speelt nu eenmaal, zeker in PR, dat weet toch iedereen
Tuurlijk zou dit evident moeten zijn en was ook helemaal niet de insteek van mijn post, integendeel.
Wou het gewoon nog eens benadrukken hoe die mannen omgaan met elkaar.
Doe het maar eens als VDP zijnde als je mss wel de beste man in koers bent maar door (zware) tegenslag op een heel slecht moment. Ik zou enorm gefrustreerd zijn alvast.

Beste vrienden zullen het nooit zijn, maar die hebben tonnen respect en waardering voor elkaar hoor (mvdp en wva)
"Die hebben elkaar gemaakt zoals ze nu zijn"

En waarom zat er nog iets op dan? Misschien omdat hij zich wat gespaard heeft? Alsof die niet wilt winnen :sarcastic: .
Die mannen vooraan hadden ook de marge om niet vol te moeten gaan op het asfalt.
Als je ziet wat die in koers heeft gedaan op het laatste, zeer weinig buiten in het wiel zitten.
Om dan op het einde nog weg te springen en voor te blijven dan zat er inderdaad veel meer op. Werk een klein beetje mee en je komt op 10-15s. Als je dat hebt dan rijdt MVDP of Pedersen het in één keer dicht en rij je als Stuyven zijnde in de kop zonder echt zot gedaan te hebben. En dan kan je ook nog wegspringen zoals hij nu deed.

Het probleem is dat de samenwerking gewoon niet ideaal was in het achtervolgend groepje. Mede door Stuyven.
Allez bon als ze terugkomen dan wint Wout waarschijnlijk niet. Maar als je er met een open blik naar kijkt dan kan je enkel maar deze conclusie stellen.

Tuurlijk zou dit evident moeten zijn en was ook helemaal niet de insteek van mijn post, integendeel.
Wou het gewoon nog eens benadrukken hoe die mannen omgaan met elkaar.
Doe het maar eens als VDP zijnde als je mss wel de beste man in koers bent maar door (zware) tegenslag op een heel slecht moment. Ik zou enorm gefrustreerd zijn alvast.
Ook wel quasi het eerste jaar dat MVDP pech heeft natuurlijk. Dan kan je dat wel plaatsen. Wout heeft ook al wel eens staan wachten in het Bos.

Als je ziet wat die in koers heeft gedaan op het laatste, zeer weinig buiten in het wiel zitten.
Om dan op het einde nog weg te springen en voor te blijven dan zat er inderdaad veel meer op. Werk een klein beetje mee en je komt op 10-15s. Als je dat hebt dan rijdt MVDP of Pedersen het in één keer dicht en rij je als Stuyven zijnde in de kop zonder echt zot gedaan te hebben. En dan kan je ook nog wegspringen zoals hij nu deed.

Het probleem is dat de samenwerking gewoon niet ideaal was in het achtervolgend groepje. Mede door Stuyven.
Allez bon als ze terugkomen dan wint Wout waarschijnlijk niet. Maar als je er met een open blik naar kijkt dan kan je enkel maar deze conclusie stellen.
"Maar als je er met een open blik naar kijkt dan kan je enkel maar deze conclusie stellen." :sarcastic:

Of ze komen op 10-15s en vooraan zetten ze de gas terug open. Of VDP demareert met Laporte in het wiel en stopt dan weer met trappen. Of ze komen tot op 50m en niemand neemt nog over in die groep, want niemand wilt het laatste gat toe rijden. Dus nee, helemaal niet de enige conclusie. Als het zo simpel was al Stuyven moest maar beetje mee werken hadden ze er zo ook wel naar toe gereden.

Ja mannen, serieuze decompressie nu. Ik was ook aan het wachten op het podium, gaan ze dat nu echt pas laten zien na de aankomst van de vrouwenkoers?

Wout heeft een paar jaar terug ook zijn kansen niet kunnen verdedigen toen hij met VDP vooraan zat. Nu kon VDP gewonnen zijn moest hij zo veel tijd niet verloren zijn (we zullen het nooit weten, hij was alleszins niet slecht). Het Bos van Wallers is de slechtste plek om pech te hebben.
Toch dik verdiend van Wout met alle pech die hij al gehad heeft in zijn carrière. Er komen niet zoveel kansen meer om Parijs-Roubaix te winnen.

"Maar als je er met een open blik naar kijkt dan kan je enkel maar deze conclusie stellen." :sarcastic:

Of ze komen op 10-15s en vooraan zetten ze de gas terug open. Of VDP demareert met Laporte in het wiel en stopt dan weer met trappen. Of ze komen tot op 50m en niemand neemt nog over in die groep, want niemand wilt het laatste gat toe rijden. Dus nee, helemaal niet de enige conclusie. Als het zo simpel was al Stuyven moest maar beetje mee werken hadden ze er zo ook wel naar toe gereden.
Even kunnen in het wiel zitten, zorgt even voor rust voor de anderen. Maar ja dan moet je rijden om te winnen natuurlijk. Dit geldt trouwens ook voor Bisseger en Van Dijke.

Edit: kijk naar Pedersen, die werd er ook los uitgereden maar bleef wel proberen om voor de zege te rijden ipv te proberen profiteren van de 2 die wel wouden rijden

Het enige dat relevant is is waarom Mathieu niet op de fiets van Philipsen kon. Ik dacht eerst modder in zijn plaatjes, want ik kan me niet inbeelden dat die effectief met verschillende pedalen rondrijden...?

Amai, daar kwamen een paar jaar aan emoties uit bij Wout. Mooi al die reacties, de handshake van Mathieu misschien nog wel de mooiste van allemaal :)

Samen met de beste van de wereld naar de piste komen en hem dan kloppen, dat maakt het des te mooier.

Hij wint niet zo vaak meer, maar het is er toch altijd eentje om in te kaderen de laatste jaren :)

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan