Voorjaar 2026

Ik zit hier de koers met een half oog op mijn gsm mee te volgen tijdens mijn flexi job, mensen die de winkel binnen komen vragen zich waarschijnlijk af waarom ik hier met de tranen in mijn ogen zit :p

Niet vaak emotioneel als ik naar koers kijk.
Maar nu zit ik toch met water in de ogen…
Hoe verdiend is dit wel niet, man man man wat een ontlading!

Stuyven toch wel een triestige koers gereden. Wordt hier 3de maar door echt heel de tijd liggen slepen.
Als hij wat had meegereden dan had hij nog voor de overwinning kunnen rijden.
Hoe dan? Door een naar toe te rijden en dan opnieuw gelost te worden op de Carrefour? Hij zat erbij, amper moeten rijden en werd uit het wiel gereden en wordt dan 3de. Dat is gewoon het maximale eruit halen. Wie zegt dat hij in een sprint VDP, Pedersen, Laporte, VA/Pogi nog klopt voor een podium?

120km op het puntje van mijn stoel. Het is Wout zo hard gegund! Koers kan toch zo mooi zijn 😍

Laatste keer dat ik zo’n vreugde-uitbarsting heb gehad qua sport was België-Japan in 2018 denk ik.

Niet vaak emotioneel als ik naar koers kijk.
Maar nu zit ik toch met water in de ogen…
Hoe verdiend is dit wel niet, man man man wat een ontlading!

Stuyven toch wel een triestige koers gereden. Wordt hier 3de maar door echt heel de tijd liggen slepen.
Als hij wat had meegereden dan had hij nog voor de overwinning kunnen rijden.
Dit toch wel rij mee door en je komt nog heel dicht.

Hoe dan ook verdient voor Van Aert. Pogacar blijkt menselijke trekjes te hebben.

En VDP een berekoers gereden die had imo minstens bij die twee gezeten zonder die twee minuten verlies. Maar goed dat hoort er ook bij.

Dit toch wel rij mee door en je komt nog heel dicht.

Hoe dan ook verdient voor Van Aert. Pogacar blijkt menselijke trekjes te hebben.

En VDP een berekoers gereden die had imo minstens bij die twee gezeten zonder die twee minuten verlies. Maar goed dat hoort er ook bij.
Eigenlijk de beste samenvatting

Hoe dan? Door een naar toe te rijden en dan opnieuw gelost te worden op de Carrefour? Hij zat erbij, amper moeten rijden en werd uit het wiel gereden en wordt dan 3de. Dat is gewoon het maximale eruit halen. Wie zegt dat hij in een sprint VDP, Pedersen, Laporte, VA/Pogi nog klopt voor een podium?
Paar keer overnemen zodat de anderen even kunnen rusten en je rijdt er naar toe. En dan kan ie demarreren voor de zege. Er zat duidelijk nog iets op als je vergelijkt met anderen. Gewoon jammer dat je niet wilt winnen

VDP die dan ook direct Wout uitgebreid gaat feliciteren een minuut na aankomst, ongelooflijk eigenlijk die mannen, toppers stuk voor stuk.

Als je ziet hoe dicht die 2e groep bleef hangen en er precies nog een paar overschot hadden, reden die dus ook wel heel sterk. Zat misschien meer in voor die mannen hoor.

Als je ziet hoe dicht die 2e groep bleef hangen en er precies nog een paar overschot hadden, reden die dus ook wel heel sterk. Zat misschien meer in voor die mannen hoor.
Idd die konden gewoon strijden voor de zege. Want je zag dat er vooraan ook niet veel meer opzat

VDP die dan ook direct Wout uitgebreid gaat feliciteren een minuut na aankomst, ongelooflijk eigenlijk die mannen, toppers stuk voor stuk.
Niet meer dan normaal toch. Bij Eurosport vroeg die letterlijk aan MvP ‘is it normal you congratulate Wout?
Like wtf. Pech speelt nu eenmaal, zeker in PR, dat weet toch iedereen

Paar keer overnemen zodat de anderen even kunnen rusten en je rijdt er naar toe. En dan kan ie demarreren voor de zege. Er zat duidelijk nog iets op als je vergelijkt met anderen. Gewoon jammer dat je niet wilt winnen
En waarom zat er nog iets op dan? Misschien omdat hij zich wat gespaard heeft? Alsof die niet wilt winnen :sarcastic: .
Die mannen vooraan hadden ook de marge om niet vol te moeten gaan op het asfalt.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan