Het meesterschap neem je pas door te winnen waar nog nooit een Kannibaal won/
Met dat verschil dat Pogacar geen dopingzondaar is (of nog niet gepakt is) itt Eddy Merckx die toch paar keer tegen de lamp liep.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het meesterschap neem je pas door te winnen waar nog nooit een Kannibaal won/
Ik dacht eerder aan Vingegaard als ik eerlijk moet zijn. Aan VA dacht ik niet (vooraleer ik uw post las).In het huidige peloton is Van Aert al jaren de ongeslagen chronisch 2de in vele
klassiekers/monumenten, zelfs wanneer Pogacar niet aan de start staat.
Ga je dan ook insinueren dat die gefrustreerd raakt en de verleiding groot is om
zich aan 'de snoepjes' te bezondigen?
Ik zeg alleen dat naar mijn mening iemand die net te kort komt net sneller in de verleiding komt om te snoepen.Ik vind het een tactische fout om mee te draaien met Pogacar.

Tenzij er een filmpje langskomt vandaag, dat hij P-R heeft verkend in december, liever niet.Net bij Sporza gezien dat het kriebelt bij Remco om Roubaix te rijden. Ik zou zeggen: doen!
Mathieu had het moeilijk op de Taaienberg. Tadej had hem er wellicht afgekletst als de Nederlander niet overnam voordien.100%
Allemaal leuk dat meerijden, maar toch niet met iemand die solo’s van +80km doet in de zwaarste koersen op de kalender?
Uiteindelijk had de uitkomst waarschijnlijk hetzelfde geweest, maar durf eens tactisch te rijden.
Ik dacht eerder aan Vingegaard als ik eerlijk moet zijn. Aan VA dacht ik niet (vooraleer ik uw post las).
Echter ik insinueer niks.Ik zeg alleen dat naar mijn mening iemand die net te kort komt net sneller in de verleiding komt om te snoepen.
Triple in één seizoen zie ik niet echt gebeuren tbh. Je zag vorig jaar aan het eind van de Tour dat hij mentaal echt leeg was.Was ik ook aan het denken. Zal toch ook wel eens het trio Giro / Tour & Vuelta willen winnen zeker in één jaar? Dan gaat die geen voorjaar rijden neem ik aan?![]()

Na een val in de Tour, uitstappen. Ongeacht de schade.de Tour kan hij eigenlijk niet skippen
Triple in één seizoen zie ik niet echt gebeuren tbh. Je zag vorig jaar aan het eind van de Tour dat hij mentaal echt leeg was.
Giro - Tour heeft ie gefliktTriple in één seizoen zie ik niet echt gebeuren tbh.

Zó veel last kan hij daar niet van gehad hebben. De concurrentie kon zelfs de laatste week niet meer dan verdedigen...Was geblesseerd aan zijn knie, zag echt af de laatste week in de Tour vandaar dat hij het mentaal zo lastig had.