Voorjaar 2026

Wel benieuwd naar zondag, als er 1 monument is waar ze hem kunnen pakken is het daar toch wel.

Ook echt benieuwd naar Ganna, hopelijk blijft hij van grote pech gespaard.

In het huidige peloton is Van Aert al jaren de ongeslagen chronisch 2de in vele
klassiekers/monumenten, zelfs wanneer Pogacar niet aan de start staat.

Ga je dan ook insinueren dat die gefrustreerd raakt en de verleiding groot is om
zich aan 'de snoepjes' te bezondigen?
Ik dacht eerder aan Vingegaard als ik eerlijk moet zijn. Aan VA dacht ik niet (vooraleer ik uw post las).
Echter ik insinueer niks. :) Ik zeg alleen dat naar mijn mening iemand die net te kort komt net sneller in de verleiding komt om te snoepen.

Ik vind het een tactische fout om mee te draaien met Pogacar.

Mij leek het toch Pogacar die het werk deed om terug afstand te nemen. VdP draaide wel mee rond maar leek me toch op “reserve”

Blijf het indrukwekkend vinden hoe Pogacar dat tempo zo opdrijft uit de onderrug en een kwestie is van aanklampen op zijn wiel. 😆

Net bij Sporza gezien dat het kriebelt bij Remco om Roubaix te rijden. Ik zou zeggen: doen!
Tenzij er een filmpje langskomt vandaag, dat hij P-R heeft verkend in december, liever niet.
De kasseien in P-R zijn anders dan die van de RVV en hij had problemen om Mads in te halen op de Kwaremont. Doe dat in Roubaix en je "glijdt" naar de zijkanten, met de kans om lek te rijden in het stof met die verborgen steentjes.
+ gevaar voor overschatting van kunnen na zo'n prestatie in Vlaanderen.
Volgend jaar M-S + RVV en in 2028 P-R erbij.
100%
Allemaal leuk dat meerijden, maar toch niet met iemand die solo’s van +80km doet in de zwaarste koersen op de kalender?

Uiteindelijk had de uitkomst waarschijnlijk hetzelfde geweest, maar durf eens tactisch te rijden.
Mathieu had het moeilijk op de Taaienberg. Tadej had hem er wellicht afgekletst als de Nederlander niet overnam voordien.

Ik dacht eerder aan Vingegaard als ik eerlijk moet zijn. Aan VA dacht ik niet (vooraleer ik uw post las).
Echter ik insinueer niks. :) Ik zeg alleen dat naar mijn mening iemand die net te kort komt net sneller in de verleiding komt om te snoepen.

Die jongen droomt van Van Aert... Het is wel een feit dat Matje een dopingexpert in de naaste familie heeft zitten. Namelijk zijn eigen vader. De man die ooit zei: "Wout ademt niet".

Was ik ook aan het denken. Zal toch ook wel eens het trio Giro / Tour & Vuelta willen winnen zeker in één jaar? Dan gaat die geen voorjaar rijden neem ik aan? :unsure:
Triple in één seizoen zie ik niet echt gebeuren tbh. Je zag vorig jaar aan het eind van de Tour dat hij mentaal echt leeg was.
Hij heeft (na zijn debutseizoen) al een aantal keer de Vuelta op de planning gezet en al even vaak geannuleerd ook tegen dat het zover was.
Hij gaat die Vuelta ooit nog wel doen, dat is een zeldzaam gaatje dat hij niet gaat willen open laten maar de vraag is wanneer: de Tour kan hij eigenlijk niet skippen, de monumenten skipped hij liever ook niet, WK '26 en '27 zijn ook op zijn maat... dan krijg je snel een wel héél drukke kalender.

2028 zou daar met het sprint WK een uitgelezen jaar voor zijn maar dat is ook een Olympisch jaar... hij heeft Parijs al laten liggen, ik kan mij niet voorstellen dat hij dat nog eens gaat doen.

Ik heb ook het gevoel dat eendagswedstrijden echt datgene is wat hij liefst doet: niet teveel rekenen, niet teveel gedoe, gewoon knallen.
Ik zie hem dus niet zomaar alle klassiekers skippen voor 3 GT's...

Misschien in 2029 met 8 keer Lombardije, 6 keer Luik en Strade en 5 keer RvV op het palmares :unsure:

Triple in één seizoen zie ik niet echt gebeuren tbh.
Giro - Tour heeft ie geflikt
Het volgende dat hij wel eens gaat proberen afvinken is Tour - Vuelta
Al is het maar om gemotiveerd te blijven

Alle 3 in één seizoen winnen? Niks is onmogelijk maar ik zie het hem niet doen. Dat is gewoon te veel van het goeie.

amai Roglic kan dus toch geklopt worden in een TT in Baskenland en hoe.

Vansevant ook goed hopelijk kan die nog eens op niveau komen van 2 jaar terug was toen echt goed in de Ardennen

Allez, als Remco al dacht dat hij zonder Pogi of Vingegaard nog enige kans zou maken in de Tour, dan zal hij nu wel al ineens schrik hebben van Paul :scream:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan