Voorjaar 2026

Toon Aerts is de beste van de Lotto en eervol 33e. Zet die in de vroege vlucht volgende zondag en wie weet?

Zegt veel over Lotto dat die de beste is, maar inderdaad toch eervol, vooral omdat die na de Molenberg eigenlijk toch wat heeft zitten werken in dat peloton achter de groep favorieten. Geen idee waarom want met een gehavende Berckmoes had Lotto hier toch nooit kans op een echt mooi resultaat, maar zonder dat had Toon misschien nog wat beter kunnen doen.

Inderdaad, die moet 100% voor de vlucht gaan volgende week, maar er zijn waarschijnlijk 70 andere renners die dat willen, en op dat vlak mist hij natuurlijk wel wat ervaring.

Als je de zag hoe de 3 van het podium omgingen met elkaar dan kan je echt niet zeggen dat Remco bewust Pogacar is voorbijgereden of het hem niet gunt. Je ziet gewoon dat ze allemaal respect voor elkaar hebben en dat er een goeie band is tussen de renners.

Remco moest enkel de duimen leggen op de hellingen. Op het vlakke echt een beest.
Jammer van wout, het zag er even goed uit maar de kwaremont was 100 m te lang.

Meh, ik word niet wild van de zoveelste overwinning van tadei. En matje heeft ook al genoeg gewonnen 😁
BInnen enkele jaren start hij waarschijnlijk in Roubaix en daar kan hij zijn brommer zeker eens goed aansteken. Als hij het dokkeren op al die kasseistroken kan verteren, dan gaan we wat zien..

BInnen enkele jaren start hij waarschijnlijk in Roubaix en daar kan hij zijn brommer zeker eens goed aansteken. Als hij het dokkeren op al die kasseistroken kan verteren, dan gaan we wat zien..
Wie weet zelfs volgende week. Hij sloot alvast niets uit in de studio bij Sporza.

Btw iemand een link naar de volledige passage van Remco daar? Kan enkel een kort stukje terugvinden op de site van sporza

Dat het tactische weg is komt ook wel doordat een alien meerijdt die weet dat hij met voorsprong de beste is en als hij wil een solo kan doen van 70km ver.

Beiden gaan hand in hand hé, die alien zou zo niet kunnen rijden als het parcours niet zo zwaar was natuurlijk. Ach ja, ik weet niet echt wat ik er van moet vinden. Aan de ene kant is het een monument, het is logisch dat het zwaar is, en zoals je zegt is dit parcours waarschijnlijk zeer interessant als die aliens er niet meer zijn, maar hoe dat ge vandaag de dag eigenlijk gewoon de top 5 - in volgorde - kunt voorspellen, is ook niet echt leuk (imo).

650watt kan iedereen duwen hoor. De vraag is hoe lang :laugh:
Zittend?
Dat is een krasse uitspraak.

En volgens de weersvoorspellingen gaat het er kurkdroog bij liggen. Kan niet beter zijn voor een 1ste deelname.
Hij zegt het in zijn interview zeer correct. Niet verkend en doelen op Amstel en LBL, starten in Roubaix is dus niet ideaal.
RB was vandaag wel heel goed, waren echt van zeer groot waarde voor Remco. Maar Remco die toch wel de stoutste verwachtingen overtrof.
Als hij zijn voorjaar echt uitlijnt op deze koers dan zit hier zeker nog meer in.

Triestig ventje die Remco zeg, denkt dat hij zich zomaar in de zetel kan smijten met echte kampioenen 😂

1775411004821.png

/s uiteraard voor zij die later inpikken

Je zal maar VDP zijn zo dicht bij een record 4e komt plots een Pogacar meedoen, die gaat nog ferm moeten werken voor die 4e

Hij moet just niks........dat record leeft vooral in de hoofden van sommige
wielerfans die de lat voor hem alsmaar hoger willen leggen.

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk :p
Maar als we eerlijk, vandaag overtrof toch echt wel de verwachtingen? Dat hij niet klink naar huis gereden zou worden oké, maar deze prestatie maakt winnen gewoon realistisch.

Ook voor diegene die nog twijfelde aan de relatie tussen Remco en de rest.
Bij deze ook weer van de baan.

Ik gaf hem echt zeker de kans om top 5 te rijden. Ik denk dat ik dat hier wel ergens eens getypt heb. Welke positie ging vooral afhangen hoe goed de rest was / welke pech/...

Nu Remco zat qua posities dicht bij de overwinning maar op deze pogacar nog mijlenver , Pogi heeft voor zijn doen vrij afwachtend gefietst en er ook mee wat gespeeld.

Ook op mvdp , Remco zal mvdp er niet afsprinten en MVDP ook niet los krijgen

Dus om te winnen (als mvdp en Pogi in zelfde vorm zijn) wel moeilijk en zal het wat moeten meezitten.

Ik denk dat iedereen echt het maximale van resultaat heeft uitgehaald.
Van Remco tot Stuyven tot naesen

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan