Voorjaar 2026

Degene die hier posten zullen wel een zeker koerkennis niveau hebben. Mijn vrouw kijkt nu en dan eens mee met een half oog en vind die commentaren en hun interacties onder elkaar heerlijk. De bomma en bompa die altijd de tv opzetten op de achtergrond zullen daar ook geen bezwaar van maken. Dusja de grote meute vind het allemaal wel leuk en goed en kent zelfs bitter weinig van de koers heb ik de indruk. Veel zal er niet veranderen in de toekomst lijkt me.

Dusja de grote meute vind het allemaal wel leuk en goed en kent zelfs bitter weinig van de koers heb ik de indruk. Veel zal er niet veranderen in de toekomst lijkt me.

Ik betwijfel of de grote meute echt Karl kan pruimen. Ik denk dat hij bij de meeste wel in de zone zit dat ze hem kotsbeu zijn.
Maar dat ze hem, net zoals vele onder ons, hem erbij nemen omdat hij vaak op TV komt bij interessante onderwerpen en andere personen.
Maar ik denk echt dat die mens denkt dat de mensen voor hem kijken. Oprecht.

Degene die hier posten zullen wel een zeker koerkennis niveau hebben. Mijn vrouw kijkt nu en dan eens mee met een half oog en vind die commentaren en hun interacties onder elkaar heerlijk. De bomma en bompa die altijd de tv opzetten op de achtergrond zullen daar ook geen bezwaar van maken. Dusja de grote meute vind het allemaal wel leuk en goed en kent zelfs bitter weinig van de koers heb ik de indruk. Veel zal er niet veranderen in de toekomst lijkt me.

Mijn vriendin ergert zich dood aan de "ik-ik-ik" verhalen van Vannieuwkerke en de belachelijke woordspelingen. Hoe vaak de commentatoren de bal misslaan is echt ongelooflijk, zelfs met een half oog zie ik vaak meer.
De commentaar van Vannieuwkerke was vroeger een stuk beter, je merkte duidelijk dat hij zelf nog in een peloton heeft gereden. Maar de roem is naar zijn hoofd gestegen en is helaas meer met zichzelf bezig dan met de koers.

Het belangrijkste vind ik toch dat het commentatorsduo aangenaam is om naar te luisteren. Vandaar dat ik persoonlijk geen problemen heb met Renaat-José als duo voor de TDF bijvoorbeeld. Karl heb ik dan weer liever niet, maar goed. Voor het herkennen van renners en dergelijke probeer ik toch op m'n eigen koerskennis te vertrouwen.

Nu het is natuurlijk wel vervelend als je met een half oog de koers aan het volgen bent en dan bij Parijs-Nice hoort dat van den Berg heeft gewonnen, om dan x-aantal uur opeens de naam van Lamperti te zien staan op PCS :laugh:

Uitdebroeks kan wel een eendagskoers aan is geen Vingegaard.

Segaert op weg naar de zege. Een sterke tijdrijder en geen organisatie achteraan die zien ze niet meer terug.

Heel zuur voor Segaert, maar die laatste kilometer is wel lastig natuurlijk.

Had Meeus toch iets dichter verwacht, uiteindelijk toch een duidelijk verschil met Jasper

Die finale is zeker veiliger dan de vorige, maar het zorgt er wel voor dat niemand nog gaat geloven in de kans van vluchters. Vandaag was ook enkel Bahrain geïnteresseerd precies. Tenzij je in deze koers echt veel wind en regen krijgt, gaat het altijd een sprint worden, vrees ik.

Die finale is zeker veiliger dan de vorige, maar het zorgt er wel voor dat niemand nog gaat geloven in de kans van vluchters. Vandaag was ook enkel Bahrain geïnteresseerd precies. Tenzij je in deze koers echt veel wind en regen krijgt, gaat het altijd een sprint worden, vrees ik

Sprinters moeten nu ook wel oppassen van sprintaantrekkers die hun werk gedaan hebben en staan dan direct stil en moet iedereen errond. (Heel warrig)

Veel kans dat ze ook hier ieder jaar zullen vallen maar de gevolgen zullen minder erg zijn. (Ipv kronkelend naar beneden)

Het kan denk ik wel lukken, maar de omstandigheden gaan moeten goed zitten. Bvb, Bahrein had nu iets meer mogen storen, mannetje mee met segaert ,wind in de rug naar de finish,...

Sprinters moeten nu ook wel oppassen van sprintaantrekkers die hun werk gedaan hebben en staan dan direct stil en moet iedereen errond. (Heel warrig)

Veel kans dat ze ook hier ieder jaar zullen vallen maar de gevolgen zullen minder erg zijn. (Ipv kronkelend naar beneden)

Het kan denk ik wel lukken, maar de omstandigheden gaan moeten goed zitten. Bvb, Bahrein had nu iets meer mogen storen, mannetje mee met segaert ,wind in de rug naar de finish,...
Bahrein was toch voldoende aan het storen? Die zaten daar kilometers in 2e en 3e positie van het peleton. Waren ook Vermeersch aan het wegdrummen toen hij op kop wou rijden.

Bahrein was toch voldoende aan het storen? Die zaten daar kilometers in 2e en 3e positie van het peleton. Waren ook Vermeersch aan het wegdrummen toen hij op kop wou rijden.

Ok, ik was vooral aan het luisteren, dus dat blijkbaar gemist. Maar de laatste 3 km toch zeker niemand meer gezien, maar er zaten er ook niet veel meer in het peloton.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan