Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je er zo voldoende doet komt er altijd wel eens eentje uit... not todayVingego verliest morgen nog tijd op Ayuso, bold prediction![]()

Wat een chaotische etappe en sporza begint er weer veel te laat aan![]()
Onbegrijpelijk toch? Tipik is wel gewoon meteen gestart, dan kan Sporza dat ook hé.
Als je er zo voldoende doet komt er altijd wel eens eentje uit... not today
EDIT: jeez, Ayuso ziet er écht niet goed uit. Die zat toch eerst nog terug op zijn fiets of heb ik dat niet goed gezien?![]()
Waalse zender ;-)Tipik?
Ja viel kruipte weer op de fiets om zich dan wat verder neer te leggen en te blijven liggen.
HBO is aan het uitzenden van om 15:10 maar het maakt niks uit hoor. De val gebeurde achter een haag dus er was toch niet echt veel van te zien en voor de rest zie ik vooral een wazige blob zwarte mannetjes. Roterende lenzen of een zelfs een simpele vod hebben ze in Frankrijk blijkbaar nog niet uitgevondenWat een chaotische etappe en sporza begint er weer veel te laat aan![]()

HBO is aan het uitzenden van om 15:10 maar het maakt niks uit hoor. De val gebeurde achter een haag dus er was toch niet echt veel van te zien en voor de rest zie ik vooral een wazige blob zwarte mannetjes. Roterende lenzen of een zelfs een simpele vod hebben ze in Frankrijk blijkbaar nog niet uitgevonden![]()
niet enkel de valpartij maar ook de waaiervormingen. Alles is reeds gebeurd in de koers (behoudens nog een valpartij) en nu lopen de verschillen gewoon nog opHBO is aan het uitzenden van om 15:10 maar het maakt niks uit hoor. De val gebeurde achter een haag dus er was toch niet echt veel van te zien en voor de rest zie ik vooral een wazige blob zwarte mannetjes. Roterende lenzen of een zelfs een simpele vod hebben ze in Frankrijk blijkbaar nog niet uitgevonden![]()
náár, niet vanKoers naar de zon zeggen ze dan...

Klopte die tijdsaanduiding wel op dat moment want het duurde nog enorm lang tegen dat Vaquelin en co kwamen aansluiten.náár, niet van
Nee, dit was echt rotweer. Wat een slagveld vandaag. Jammer voor Bora dat Vingegaard mee zat maar hebben gedaan wat ze moesten doen, 2de plaats is zo goed als in de pocket voor Martinez. Wat een prestatie van de Van Dijckes vandaag wel zeg, Remco en Lipo zullen dit graag gezien hebben denk ik.
In hindsight wel dramatische keuze van Ineos om niet te wachten op Vauqelin op het moment dat Onley daar wisselde van fiets. Tarling heeft daar een hele tijd liggen spartelen op 20-25" met Vauqelin daar op dat moment hooguit 20" achter. Als je dan ziet hoe Onley er door zakt nadien is dat wel pijnlijk.