Voorjaar 2026

Gregoire toch ook in zeer goede doen.
Benieuwd hoe die in Vlaanderen uit de verf komt.
Gaat er 3+1 rijden.
Ik kan daar alleen maar respect voor opbrengen, want dat is iemand die je niet verwacht bij ons.
Vroeger had je bv. een Dylan Teuns, die ineens kwam meerijden in de Ronde en sindsdien niet meer weg te denken is uit de Ronde.

Pidcock zegt dat de Strade er erg snel bijligt. Een aantal sectoren opnieuw aangelegd. Alles deftig.
Tadej approves :scream:

Vraag is niet of hij gaat wegrijden, maar eerder hoe lang hij zich gaat kunnen bedwingen.
Laat ons hopen op toch een beetje concurrentie

Ik veronderstel dat door het gebrek aan motoren en het feit dat de vrouwen eerst finishen, we naar goede gewoonte pas zeer laat echte beelden gaan kijken? Sporza spreekt van 14u20, daar geloof ik niets van.

Ik veronderstel dat door het gebrek aan motoren en het feit dat de vrouwen eerst finishen, we naar goede gewoonte pas zeer laat echte beelden gaan kijken? Sporza spreekt van 14u20, daar geloof ik niets van.
Of de motoren sturen de vrouwen in een verkeerde weg 😅

Toch lachwekkende finale weer. Als Kasia en Longo Borghini gewoon samenwerken na Le Tolfe dan rijden ze voor 1 en 2. Nu laten ze iedereen gratis terugkomen en laten zich dan de kaas van het brood eten door iemand die ze eigenlijk al fijngemalen hadden op Le Tolfe...

Maar spannend was het natuurlijk wel... dat zal het straks niet zijn. Kunnen ze Pogacar zo ook eens niet goed verkeerd sturen? :unsure:

Tactische blunders zoals ze enkel maar bij de vrouwen kunnen voorkomen.
Maar wel zeer interessante koers daardoor. Niet ontevreden alvast!

Wel heel straf dat Seixas zo lang kon weerwerk bieden dat hebben we in dit soort werk nog niemand zien doen tegen Pogacar. Dat belooft voor de toekomst binnen kort krijgen we misschien toch weer mooie koersen.

Bon, op deze manier hebde wel nog iets aan uwe middag. En ik bekijk het van de positieve kant: het is nu een hele week dubbel koers en Pogacar doet aan geen van beide mee... de mooiste week van het wielerseizoen komt eraan :tongue:

Yes, kan nu twee uurkes gaan trainen in het zonneken zonder een spannende koers te missen :love:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan