Voorjaar 2026

Wat een koers toch in de achtervolging.
Grote meneer die Seixas, echt ongelofelijk. Woorden schieten tekort.
Gianni Vermeersch ook geweldige koers gereden, zullen ze bij RB ook wel zeer tevreden mee zijn.

Jan Christen goeie coureur, maar toch ook wel zeer twijfelachtig hoe die soms koerst…

Zeer knap van Gianni inderdaad 🙂

Wout toch best goed. Zeker nog niet top, maar nu een goeie Tirreno en dan kan hij hier en daar misschien meespelen.

Seixas… toch zonde dat het een Fransman is :tongue:

Seixas. Lol. Als ze hem niet gaan opbranden is het boeken toe voor de rest volgend jaar of ten laatste in 2028.

Die doet in Juli gewoon echt direct mee voor podium, easy.

Andere ploegen hebben een geluk dat een De Toro wrs toch iets zal moeten werken,
maar voor pakweg een Remco zie ik het somber in, lijkt me weinig wrs dat die 2024 nog eens gaat kunnen herhalen.

Voor Wout had ik top 15 geschat vandaag, klopt Labrosse net op de streep nog voor top 10, top wel in zijn 2de koers :thumb:
Kan waarschijnlijk wel nog wat bij in de Tirreno, maar niveauverschil met de echte kanshebbers is toch echt gi-gan-tisch :crazy:

Wetenschap hebben de koers kapot gemaaky

Om het effe op flessen te trekken, die met de grootste VO2max wint.

Doordat de training en zo op voeding zo op punt staan is het gedaan met dat de beste zich vergallopeert, een inzinking krijgt, honger krijgt een een kotelet opfret etc.
En dus wint nu altijd de beste.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan