Of je bekijkt het zo.Tcho ja... ge kunt u daar altijd achter wegsteken maar als je altijd zo koerst dan verlies je ook héél erg vaak natuurlijk. Madouas was in Siena uiteindelijk nog de beste man in koers blijkbaar. Als die 3 keer gemeend over neemt op 10km van de meet rijdt hij vandaag misschien voor de overwinning ipv voor de 2de plaats.
Je kan achteraf wel zeggen Jumbo had het moeten doen maar uiteindelijk boor je op die manier, Madouas zijnde, wel een dot van een kans door uwe neus... wat koop je dan met u 'tactisch perfecte race'?
Als hij rijdt dan pakt hij misschien Benoot en Valter mee in zijn wiel. Je weet zelf ook dat als jij het beste van uzelf geeft en twee mannen van een ploeg profiteren wat in uw wiel dan zet je uzelf buitenspel.
En we spreken dan nog over twee jumbo’s en de winnaar van KBK.
Dan kan je beter afstappen want dan ben je al per definitie verslagen.
Iedereen gaat de kat uit de boom kijken in die situatie.
Het is gewoon de niet duidelijke hiërarchie die hen hier nekt. Ik kan niet zeggen wie beter was, maar in deze situatie lijkt het mij altijd zo dat Valter moet rijden voor Benoot, ook al is Valter beter.
Ik hoop maar dat we niet zulke fratsen gaan krijgen in koersen waar Wout de Tiesj is deze koers is.
En van waar heb je dat?Hoe dat de Vlaamse media er telkens in slaagt om die man positief af te beelden, ik snap het echt niet. Is echt gewoon een regelrechte eikel en iedereen in het peloton vindt dat. Zowel in het veldrijden als op de weg.
Deze situatie zonder context zegt zeer weinig. Iemand die voor zichzelf en zijn ploeg durft opkomen is daarom geen eikel.