Volleybal

Général Zantas

Well-known member
Alles over Volleybal in deze thread!


Wat een bende chokers in dat Pools volleybal team. 3 grote toernooien dit jaar (Nations League, Olympics en vanavond EK) waarin ze de eerste set winnen om achteraf alsnog te verliezen. Wat een anti-climaxen man.

De kans dat Vital aanblijft, is bij deze wel helemaal weg denk ik.
 

Sorry maar per direct weren uit de nationale ploeg. Hebben die mannen nu echt geen verstand of fatsoen?
 
Roeselare die de eerste set wint tegen Modena in de CEV Cup. 🤯

Edit: Verdiend 0-3 gewonnen, eitjes!
 
Laatst bewerkt:
Roeselare die de eerste set wint tegen Modena in de CEV Cup. 🤯

Edit: Verdiend 0-3 gewonnen, eitjes!
Na een heuse stunt in de halve finale tegen Piacenza toen ze het in de finale gewoon nog eens losjes over, wat een ploeg! Mooi om te zien dat Sporza er wel wat aandacht aan schenkt en het ook wordt uitgezonden op televisie, kan de sport alleen maar ten goede komen. Volgende week twee sets winnen (of de golden set) en de Beker is binnen!
 
Dit is echt een enorme stunt, gelukkig toch idd wat aandacht, maar moest het een Belgische voetbalploeg geweest zijn, de artikels waren niet te tellen waarschijnlijk.
 
Dit is echt een enorme stunt, gelukkig toch idd wat aandacht, maar moest het een Belgische voetbalploeg geweest zijn, de artikels waren niet te tellen waarschijnlijk.
Inderdaad. Vooral de beheersing was echt ongelooflijk, op geen enkel moment ook maar de schijn geven van te gaan choken.

Enorm benieuwd naar de return, gaat denk ik wel nog spannend worden. Die Italianen gaan op eergevoel spelen, dus het mag zeker niet in de kopjes kruipen mocht het fout dreigen te lopen. Een kolkende hal gaat daar zeker bij helpen.
 
Ik had de kansen op voorhand op 20/80 geschat (Inderdaad toch wel 20% omdat je daar niet zomaar in de finale staat).

Nu schat ik de kansen in, op 50/50, dat was echt een heel straffe prestatie. Maar je mag Modena nu niet beginnen onderschatten, het is en blijft een topploeg.
 
Dju, die twee keer goed teruggekomen, maar toch niet kunnen afmaken.
Kan hier wel eens een matchke worden zeg :clap:
 
Wat een match. In de golden set kan alles (zoals tegen Piacenza waar Roeselare de golden set won na 3-0 verlies in de wedstrijd zelf) maar dit Modena is toch echt wel op niveau hoor.
 
Ze hebben inderdaad een paar kansen laten liggen maar Modena toch ook echt wel sterk in receptie en verdediging. Buiten dat opstootje bij die block touch challenge echt wel reclame voor het volleybal deze wedstrijd.
 
Een Modena op niveau, dan is Roeselare spijtig genoeg een maatje te klein. Da's geen schande, ze hebben hun vel duur verkocht.
0-3 is niet verdiend.
 
Een Modena op hun best is inderdaad te sterk. In de heenwedstrijd maakten ze elke set zelf meer dan 10 errors, vandaag amper iets van gezien en dat maakt natuurlijk veel verschil. Maar toch bijzonder knap dat Roeselare überhaupt in de finale en veel media aandacht is natuurlijk mooi meegenomen voor de sport.
 
Laatste set weggeserveerd helaas. Dan wordt het heel lastig natuurlijk.
Geweldig parcours wel aan de Europese top!
 
Terug
Bovenaan